مدیران خودروعصر اعتبار

کاظم زاده:

تقاضای خرید برای حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده وجود ندارد

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: باید در جانمایی اراضی و ساخت مساکن دقت لازم صورت گیرد تا پروژه های جدید به سرنوشت بخشی از پروژه های مسکن مهر تبدیل نشوند.

تقاضای خرید برای حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح های تولید انبوه مسکن در کشور، گفت: تولید انبوه مسکن هر چند اقدام قابل قبولی برای مدیریت بازار مسکن و افزایش عرضه است، اما این مسئله باید به شیوه درست و اصولی اجرایی شود.

    نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط کنونی تقاضای خرید برای حدود 100 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده وجود ندارد، افزود: متأسفانه این واحدهای مسکونی در مناطق نامناسب و غیراستاندارد ساخته شده یا پروژه های مربوطه به شیوه های نادرست اجرایی شده اند.

    30 درصد اقتصاد کشور تحت تأثیر بازار مسکن است

    تولید انبوه موجب بازگشت رونق به بازار مسکن می شود و این مسئله در اقتصاد کلان نیز اثرگذار است، زیرا بر اساس آمارها 30 درصد اقتصاد کشور تحت تأثیر بازار مسکن است
    وی تصریح کرد: تولید انبوه موجب بازگشت رونق به بازار مسکن می شود و این مسئله در اقتصاد کلان نیز اثرگذار است، زیرا بر اساس آمارها 30 درصد اقتصاد کشور تحت تأثیر بازار مسکن است.

    کشور سالانه به 800 هزار تا یک میلیون واحد جدید نیاز دارد

    کاظم زاده ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به دنبال اجرای طرح ملی مسکن برای تولید انبوه واحدهای مسکونی در کشور است، در شرایط کنونی کشور سالانه به 800 هزار تا یک میلیون واحد جدید نیاز دارد که وزارتخانه باید در این راستا اقدام کند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: یکی از مسائل و عوامل مهم در اجرای طرح ملی مسکن، تأمین زمین مورد نیاز است، بر اساس دستور رئیس جمهور دستگاه ها و وزارتخانه ها مکلف به ارائه اراضی دولتی به وزارت راه برای تولید مسکن هستند، اما متأسفانه تاکنون این مسئله محقق نشده است.

    باید در جانمایی اراضی و ساخت مساکن انبوه دقت لازم صورت گیرد

    عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: البته باید در جانمایی اراضی و ساخت مساکن دقت لازم صورت گیرد تا پروژه های جدید به سرنوشت بخشی از پروژه های مسکن مهر تبدیل نشوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو