مدیران خودروعصر اعتبار

طی ۴ ماهه سال‌جاری؛

۲۴۰ مددجوی اردبیلی از خدمات عمرانی بهره‌مند شدند

عصر ساختمان- مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: ۲۴۰ خانوار تحت حمایت در چهار ماهه نخست سالجاری از خدمات ساخت، خرید، تعمیر و بهسازی مسکن بهره‌مند شده‌اند.

۲۴۰ مددجوی اردبیلی از خدمات عمرانی بهره‌مند شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایکنا، فرهاد آزادپور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته‌ امداد استان اردبیل، روز گذشته، 13 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسکن مناسب، یکی از دغدغه‌های بسیار مهم خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل است که رفع این مشکل اساسی در دستور کار امدادگران قرار دارد، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و نیکوکاران برای تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت از جمله راهکارهای کمیته امداد استان اردبیل در یاری‌رسانی به مددجویان فاقد منزل مناسب است.

    وی با اعلام اینکه به 240 خانوار تحت حمایت در چهار ماهه نخست سال‌جاری خدمات عمرانی ارائه شده است، بیان کرد: از آنجا که ارائه خدمات عمرانی به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیازمند هزینه‌های بسیار بالایی است از خیران و نیکوکاران خواستاریم تا بیش از پیش کمیته امداد را در این امر مهم یاری کنند.

    آزادپور با بیان اینکه بیش از 850 میلیون تومان برای ارائه خدمات خرید، ساخت، تعمیر و بهسازی منازل مددجویان در شهرها و روستاهای تابعه استان اردبیل هزینه پرداخت شده است، افزود: تأمین مسکن یکی از مراحل توانمندسازی خانوار تحت حمایت است که مشارکت هرچه بیشتر خیران در ساخت و خرید منزل مناسب برای مددجویان می‌تواند مسیر خوداتکایی آنها را هموار کند.

    مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته‌ امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا پایان سال‌جاری مسکن تمامی خانواده‌های ایتام تحت حمایت را که دچار مشکل هستند تأمین کنیم، گفت: 280 خانوار ایتام تحت حمایت فاقد مسکن مناسب هستند که تلاش داریم با ارائه خدمات عمرانی این مشکل ضروری آنهارا رفع کنیم.

    وی با اعلام اینکه 2300 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل فاقد مسکن مناسب هستند، بیان کرد: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با همکاری‌های مضاعف دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران اردبیلی منزل مناسبی را برای تمامی خانوار تحت حمایت این استان تأمین کنیم.

    آزادپور تأمین مسکن روستاییان در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد و افزود: مناطق محروم نیاز مبرمی به رسیدگی دارند که کمیته امداد استان اردبیل با به کار گیری تمهیدات لازم تلاش دارد علاوه بر توسعه این مناطق، به مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به محل سکونت خود کمک کند.

    مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته‌ امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مردم نوعدوست می‌توانند از طریق مساعدت نقدی، اهدای ملک یا واحد مسکونی، تأمین زمین و مصالح ساختمانی و یا تأمین اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی به خانه‌دار شدن مددجویان کمک کنند، گفت: سیستم آنی‌پرداخت #045*8877* و سامانه ارتباط مردمی 3000333345 نیز در اختیار نیکوکاران قرار داده شده است تا به سادگی بتوانند در تأمین مسکن خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل مشارکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو