مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداری تهران:

پرونده ساختمان بورس به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شد

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۲ با تاکید بر اینکه حذف یا تغییر پارکینگ در ساختمان جدید بورس و اوراق بهادار در سعادت‌آباد به هیچ وجه قابل توجیه نیست، از ارسال شدن پرونده این ساختمان به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها خبر داد.

پرونده ساختمان بورس به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، رسول کشت‌پور روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: 300 مورد حذف یا تغییر کاربری پارکینگ در این مجموعه اتفاق افتاده و در مقابل این موضوع ایستادگی‌کردیم.

    وی با بیان اینکه ساختمان بورس کارکرد ملی دارد خاطرنشان کرد: براساس رای ماده 100 عمل خواهیم کرد.
    شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه بهره برداری از این ساختمان مشکلات ترافیکی ایجاد می کند خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهروندان برای مراجعه به شهرداری منطقه که در مجاورت ساختمان بورس است باید مدتی را در محدوده برای پیدا کردن جای پارک دور بزنند که برای حل مشکل در حال احداث پارکینگ برای شهرداری منطقه هستیم.

    برای خرید یک رام قطار اعلام آمادگی‌کردیم
    شهردار منطقه 2 اظهار داشت:‌ برای کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو در این منطقه برای خرید یک‌ رام قطار اعلام آمادگی‌کردیم.
    وی ادامه داد: شهرداری منطقه 104 میلیارد برای احداث خط هفت به مترو کمک غیرنقدی کرد.
    کشت پور اضافه کرد: طی جلساتی با مدیرعامل مترو مقرر شد شهرداری منطقه 100 میلیارد تومان برای خرید یک رام قطار به منظور کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط 7 کمک کند که قرارداد آن روز شنبه با معاونت حمل و نقل منعقد خواهد شد.
    وی ادامه داد: اگر از 750 هزار نفر جمعیت منطقه 200 تا 250 هزار نفر را برای تردد به زیر زمین ببریم تاثیر زیادی در کاهش ترافیک دارد.
    کشت پور با بیان اینکه در دوره های گذشته حدود 4 سال شهردار این منطقه بودم یادآور شد: آن زمان منطقه را با میانگین سرعت حرکت اتومبیل در بزرگراه های منطقه با 55 کیلومتر در ساعت تحویل دادم که اکنون مشاهده می شود بزرگترین مشکل منطقه ترافیک است؛ بنابراین تمرکز خود را بر حل این مساله با محور توسعه حمل و نقل عمومی قرار دادیم.

    هیچ مجوز تبدیل باغ به عمارت صادر نشده
    شهردار منطقه 2 در خصوص خشک شدن درختان یک باغ در محدوده پونک و تبدیل آن به عمارت اظهارداشت: در این دوره هیچ مجوز تبدیل باغ به عمارت صادر نشده است.
    به گفته وی در منطقه 2 با تعهداتی مواجه هستیم که در دوره گذشته ایجاد شده است.
    افزایش 11 برابری درآمد حاصل از پسماند
    کشت پور در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت های شهری به نفع همه شهروندان گفت: زباله جزء منابع درآمدی شهرداری به شمار می رود که باید به آن نگاه اقتصادی داشته باشیم.
    شهردار منطقه 2 با بیان اینکه 10 درصد زباله خشک توسط نرم افزاز زیست اپ جمع آوری می شود اظهارداشت: تا 4 ماه پیش میزان درآمد شهرداری از این محل 220 میلیون تومان بود که اکنون به 2 میلیارد و 350 میلیون تومان رسیده است.
    وی با بیان اینکه باید از زباله تر برق تولید کرد گفت: مناطق 1 تا 4 برای احداث کارخانه 1600 تنی برای تولید برق از زباله اعلام آمادگی کرده ایم. 

    ورود دوچرخه های برقی به منطقه
    شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه سری چهارم پروژه های منطقه تا سه ماه دیگر افتتاح خواهد شد گفت: این پروژه ها شامل تصفیه خانه، نیروگاه 1 مگاواتی و دوچرخه های برقی است.

    پرداخت 25 درصد از بدهی های گذشته
    وی در ادامه با بیان اینکه 585 میلیارد تومان بدهی از دوره گذشته به جا مانده بود اظهارداشت: طی این مدت 25 درصد از بدهی ها پرداخت و تمام پروژه هایی که تعطیل شده بودند فعال شدند.
    کشت پور افزود: همچنین موفق شدیم املاک و مستغلاتی که از دست شهرداری خارج شده بود را پس بگیریم و میزان درآمد از این محل را به 340 میلیارد تومان برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار