مدیران خودروعصر اعتبار

موسوی بیوکی مطرح کرد:

همکاری وزارت راه و شهرداری ها برای ساخت مسکن استیجاری

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس تفاهم وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها، قرار است که دولت برای ساخت مسکن استیجاری، زمین رایگان در اختیار شهرداری ها قرار دهد و در این مناطق مسکن برای مستأجران ساخته شود.

همکاری وزارت راه و شهرداری ها برای ساخت مسکن استیجاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن استیجاری، گفت: یکی از برنامه های وزارتخانه در راستای طرح ملی مسکن، ساخت مساکن استیجاری در شهرها است، منتهی قرار است که وزارت راه برای اجرای این موضوع، از ظرفیت شهرداری ها استفاده کند.

    همکاری وزارت راه و شهرداری ها برای ساخت مسکن استیجاری

    بر اساس تفاهم وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها، قرار است که دولت برای ساخت مسکن استیجاری، زمین رایگان در اختیار شهرداری ها قرار دهد و در این مناطق مسکن برای مستأجران ساخته شود
    نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس تفاهم وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها، قرار است که دولت برای ساخت مسکن استیجاری، زمین رایگان در اختیار شهرداری ها قرار دهد و در این مناطق مسکن برای مستأجران ساخته شود.

    وی گفت: ساخت مسکن استیجاری با همکاری شهرداری ها، اقدام و برنامه مثبت و قابل قبولی است و امیدوارم این طرح هر چه سریع تر اجرایی شود تا در سال های آینده مستأجران با مشکلات کمتری برای تأمین مسکن مواجه شوند.

    مستأجران برای تأمین مسکن به مناطق پایین شهر هدایت می‌شوند

    موسوی بیوکی ادامه داد: در شرایط کنونی اجاره نشینان برای تأمین مسکن مورد نیاز با مشکلات مالی بسیاری روبه رو هستند و عملا گرانی مسکن، موجب شده که خانواده ها برای تأمین مسکن به مناطق پایین شهر هدایت شوند.

    حدود 31 درصد از خانوارها مستأجر هستند

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بر اساس آمارها حدود 31 درصد از خانوارها مستأجر هستند و با شرایط کنونی در سال های آتی این آمار افزایش می یابد.

    ساخت مسکن استیجاری تنها راه کار مدیریت بازار اجاره

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: روند افزایش آمار مستأجران نشان می دهد که برای مدیریت بازار اجاره راهی جزء ساخت مسکن استیجاری وجود ندارد و وزارت راه و شهرسازی باید در این راستا حرکت کند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار