مدیران خودروعصر اعتبار

کره ای ها بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی در تبریز می سازند

عصر ساختمان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از امضای تفاهم نامه ساخت بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی در تبریز توسط کره ای ها خبر داد.

کره ای ها بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی در تبریز می سازند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدحسین صومی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز فوق تخصصی ( LTM) ارزیابی و تشخیص بیماران مصروع در مرکز آموزشی و درمانی تبریز به خبرنگار ایرنا گفت: این بیمارستان جایگزین بیمارستان شهدا و شهید مدنی می شود.
    وی محل احداث بیمارستان را فضای فعلی بیمارستان شهدا ذکر کرد و افزود: از مجموع 800 تختخواب بیمارستان یاد شده 500 تخت جایگزین تخت های بیمارستان های شهدا و شهید مدنی می شود و 300 تخت هم برای سایر بخش های جنبی اختصاص می یابد.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین افتتاح مرکز فوق تخصصی تشخیص بیماری صرع در تبریز را گامی مهم توصیف کرد و گفت: این مرکز باید سال ها پیش افتتاح می شد و ما عقب مانده ایم، اما با این طرح توسعه بیمارستان را در نظر داریم.
    صومی با بیان اینکه این مرکز ابتدا با دو تخت در بیمارستان رازی راه اندازی شد و دو تخت دیگر هم به آن اضافه می شود، یادآور شد: دو تخت هم در بیمارستان کودکان راه اندازی شده است که تعداد آن تا شش تخت ارتقا می یابد.
    وی با بیان اینکه تامین نیازهای بیماران دغدغه ماست و تلاش می کنیم فرد کمتر دچار عارضه شود، اظهار کرد: با اینکه منابع ما محدود هست اما باید مجموعه نیازها را برطرف کنیم و به دنبال راه اندازی مرکز خواب نیز هستیم.
    صومی اضافه کرد: به دنبال ساخت بیمارستان های جدید با استانداردهای روز در آذربایجان شرقی هستیم و حتما باید بخش جراحی اعصاب رشد کند تا جوابگوی نیازهای جامعه باشد.
    وی روند رو به رشد بیمارستان رازی را قابل قبول دانست و گفت: پزشکان باتجربه به جای عمل دیسک در بخش مغز فعال شوند.
    نخستین مرکز فوق تخصصی (LTM) ارزیابی و تشخیص بیماران صرعی منطقه شمال غرب کشور با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال امروز در بیمارستان رازی تبریز افتتاح شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار