مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداری تهران:

مزاحمت کارگاه‌ها کم شده است

عصر ساختمان- معاون فنی و عمران شهردار تهران با در پاسخ به اینکه گفته می شود کارهای عمرانی طی دو سال اخیر کاهش یافته گفت: کارهای عمرانی به اندازه گذشته در حال انجام است و یکی از دلایل این تصور، کم شدن مزاحمت‌ها برای شهروندان است.

مزاحمت کارگاه‌ها کم شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، صفا صبوری دیلمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه گفته می شود کارهای عمرانی در شهر طی دو سال گذشته کاهش یافته خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده که نگاه به پروژه های عمرانی تغییر کند.

    وی با بیان اینکه به اندازه دوره قبل کار عمرانی می کنیم ادامه داد: بیش از 70  پروژه عمرانی فعال و جدی داریم اما دیده نمی شود.

    به گفته صبوری پروژه های شهید رستگار و بروجردی فعال است و شاید یکی از دلایلی که تصور می شود کار عمرانی نمی کنیم این است که مزاحمتمان کم شده است.

    50 میلیارد تومان در پروژه گیشا صرفه جویی شد
    معاون فنی و عمران شهردار تهران گفت: با مهندسی ارزش افزوده در هزینه اجرای پروژه کوی نصر (گیشا) 54/6 میلیارد تومان صرفه جویی شد.
    وی افزود: هزینه اجرای پل گیشا 200 میلیارد تومان برآورد می شد.

    انجام یک میلیون و 300 هزار متر آسفالت
    وی همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 340 هزارتن آسفالت برای معابر شهر تهران استفاده شده اظهارداشت: به یک سوم هدف طی 5 ماه رسیدیم.
    معاون شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 300 مترمربع روکش آسفالت انجام شده یادآور شد: 37 هزار نقطه شهر لکه گیری و آسفالت شده است.
    وی با اشاره به اینکه در گذشته آسفالت های تراشیده شده در گود آبعلی ریخته می‌شد که این کار در هیچ جای دنیا مرسوم نیست عنوان کرد: در این بخش 70 میلیارد تومان صرفه جویی شده است.
    صبوری با بیان اینکه اگر عمر مفید آسفالت را 10 سال در نظر بگیریم، تهران سالانه به یک میلیون و 500 هزار تن آسفالت به غیر از پروژه های جدید نیاز دارد خاطرنشان کرد: کارخانه های ما سه میلیون تن ظرفیت دارد و دلیلی ندارد این همه کارخانه در اطراف شهر ایجاد کند.

    معاون فنی و عمران شهردار تهران با اشاره به اینکه ظرف یک هفته یک زمین خالی در مجاورت پردیس ملت به یک پارکینگ 10 هزار متری تبدیل شد گفت: هزینه احداث این پارکینگ تقریبا رایگان درآمد و برای کف آن از تراشه های آسفالت استفاده کردیم.
    وی با اشاره به پیشرفت خوب پروژه استاد معین افزود: با زحمت کم می توان یک پلازای 6 هزار متری روی استاد معین ساخت.
    صبوری بی پولی ذهن انسان را فعال می کند تصریح کرد: از آنجایی که به دوره بی پولی برخورد کردیم بنابراین به دنبال استفاده از منابع موجود و اجرای پروژه هایی با هزینه کم و بهره وری بالا هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو