مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

اهتمام دولت در جهت تسریع اتمام آزادراه رشت-قزوین

عصر ساختمان- معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دولت اهتمام دارد آزادراه‌ها را در جهت مسیرهای پرترافیک و گلوگاه‌ها، هرچه سریع‌تر تکمیل کند، گفت: در همین راستا، تا پایان امسال افزون بر ۳۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

اهتمام دولت در جهت تسریع اتمام آزادراه رشت-قزوین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از استانداری گیلان، دکتر محمدباقر نوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از 8 کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل شهرستان رودبار که با همراهی دکتر زارع سرپرست استانداری گیلان صورت گرفت، در جمع خبرنگاران افزود: آزادراه رشت - قزوین، مسیری پر تردد است و در ایام تعطیلات که هموطنان به این استان سفر می کنند، بدلیل تکمیل نبودن این قطعه با مشکلات ترافیکی روبرو می شوند.

    وی ادامه داد: خبرها حاکی از این بود که در خرداد ماه امسال در ایام تعطیلات، بیش از 35 کیلومتر ترافیک در این مسیر ایجاد شد که به منظور ایجاد رفاه برای هموطنانی که از این مسیر عبور می کنند، دولت خود را موظف می داند باقیمانده آزادراه را که بسیار پر صعوبت است، هرچه سریعتر تکمیل کند.

    دکتر نوبخت با یادآوری تکمیل و احداث افزون بر سه کیلومتر از 11 کیلومتر باقیمانده با 2 تونل تصریح کرد: باتوجه به صعوبت احداث این مسیر دولت مصمم است هر چه سریع تر و تا سال آینده این هشت کیلومتر آزادراه را که به آن سوی رودخانه منقل می شود و به طور عمده پل و تونل است، تکمیل و در اختیار هموطنان قرار دهد.

    وی اظهار کرد: اعتبار تکمیل این مسیر حدود 400 میلیارد تومان پیش بینی شده که 200 میلیارد تومان آن مربوط به سالجاری است و 200 میلیارد تومان برای سال آینده و دو شرکت خوشنام کشورمان که سابقه خوبی در امور زیربنایی دارند، انجام این کار را برعهده گرفته اند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه در خاتمه سخنانش به برنامه ریزی های انجام شده و پیشرفت کارها بویژه در بخش تکمیل آزادراه های واقع در مسیرهای پرترافیک و گلوگاه‌ها اشاره و اضافه کرد: طبق ارزیابی ها، آزادراه تهران - شمال طی ماه های آینده تکمیل می شود و در بخش های دیگر کشور نیز کارهای زیربنایی در حوزه راه های مواصلاتی در حال انجام است تا پس از اتمام، به مردم تقدیم کنیم.

    همچنین حفاری تونل قطعه 4 باقیمانده آزادراه رشت - قزوین با حضور دکتر نوبخت و دکتر زارع آغاز شد.

    در پایان این بازدید در نشستی با حضور معاون رئیس جمهوری، سرپرست استانداری گیلان، مسئولان استانی و شهرستانی و پیمانکاران اجرای این پروژه در فرمانداری شهرستان رودبار مسائل مختلف در جهت تسریع اجرای عملیات اجرایی بررسی و دستورهای لازم صادر شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار