مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی وزیر کشور:

به هیچ عنوان در خصوص تخلفات ساخت‌و ساز در منطقه لواسانات کوتاه نمی‌آییم

عصر ساختمان- معاون عمرانی وزیر کشور گفت: یقین بدانید با تخلفات مختلف در شهرها و به ویژه منطقه لواسانات برخورد خواهد شد.

به هیچ عنوان در خصوص تخلفات ساخت‌و ساز در منطقه لواسانات کوتاه نمی‌آییم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، مهدی جمالی نژاد (معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) درباره تاخیر در بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: هم در بحث تعمیرات و هم در بحث بازسازی تمام تلاش ما این بوده است که زمانبندی را در تمام استان‌های سیل‌زده رعایت کنیم.

    وی در پاسخ به این سوال برخی افراد در استان لرستان همچنان در چادر زندگی می‌کنند، برای این افراد چه اقدامی قرار است انجام‌ شود؟ ادامه داد: پیگیری‌هایی در خصوص وضعیت این افراد داشتیم به این افراد تمام تسهیلات داده شده البته تعداد اندکی بیش از آنچه که مقرر شده طلب کرده‌اند. البته ما تلاش می‌کنیم که دیگر کسی در چادر یا کانکس نباشد.

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور درباره عدم جابجایی برخی خانه‌ها در حریم رودخانه خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با مسئولان بنیاد مسکن و وزارت نیرو داشتیم تقریبا همه محدوده هایی که باید رعایت شود را مدنظر داشتیم، از همین رو تمام ساخت و سازهایی که می‌شود با لحاظ کردن این موضوع است.

    جمالی نژاد تصریح کرد: تمام تلاش ما این بود که حداقل جابجایی‌ها را داشته باشیم با توجه به اینکه در برخی مناطق نیاز به جابجایی نیست و نیاز است که مقاوم‌سازی انجام و از سازه‌های مقاوم استفاده شود و ما با تمام این تدابیر بازسازی و نوسازی در این مناطق انجام می‌دهیم.

    معاون عمرانی وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تخلفات ساخت و ساز در بخش لواسانات گفت: ما به هیچ عنوان در خصوص تخلفات در ساخت و ساز کوتاه نمی‌آییم.

    وی ادامه داد: اخیرا نیز به بررسی درباره کمیسیون ماده 100 می‌پردازیم تا ان‌شاءالله اهرم‌های پیشگیرانه در کمیسیون ماده 100 قوی‌تر شود و به صورت جدی از تخلفات که در شهرها اتفاق می‌افتد، جلوگیری کنیم.

    رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور تصریح کرد: ما نه فقط در خصوص لواسانات بلکه تیم‌های بازرسی را تمام شهرهای استان تهران تشکیل دادیم و در حال بازدید از شهرهای مختلف استان تهران هستند و یقین بدانید با تخلفات مختلف در شهرهای مختلف به ویژه لواسانات برخورد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار