مدیران خودروعصر اعتبار

کاظم زاده مطرح کرد:

کاهش قیمت بازار مسکن با تولید مسکن کارگری در کشور

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا تولید انبوه مسکن کارگری به دلیل گستردگی جمعیتی می تواند قیمت مسکن را به صورت چشمگیر کاهش دهد.

کاهش قیمت بازار مسکن با تولید مسکن کارگری در کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به راه کارهای موجود برای کاهش قیمت مسکن در کشور، گفت: یکی از وظایف دولت، تأمین مسکن برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، قشر کارگران و کارمندان است، اما متأسفانه تاکنون این مسئله به صورت مطلوب محقق نشده است.

    قدم‌های مثبت دولت برای تولید مسکن؛ تدوین طرح مسکن کارمندی

    نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه دولت در یک سال اخیر قدم های خوبی را برای تولید مسکن برداشته است، به طوری که طرح تأمین مسکن کارمندان طراحی شده و در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود.

    تفاهم وزارتخانه‌های راه و دفاع برای تولید مسکن کارمندان و بازنشستگان نیروهای مسلح

    وی گفت: همچنین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع، تفاهم نامه ای را برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای کارمندان و بازنشستگان نیروهای مسلح منعقد کرده اند که این مسئله نیز می تواند در کاهش مشکلات بازار مسکن و کاهش تقاضا برای خرید مسکن اثرگذار باشد.

    کاهش قیمت بازار مسکن با تولید مسکن کارگری در کشور

    در شرایط کنونی بخش اعظمی از سرپرستان خانوارها، به شغل کارگری مشغول هستند، بنابر این دولت با برنامه ریزی برای تولید مسکن کارگری می تواند از تلاطمات بازار مسکن بکاهد
    کاظم زاده با اعلام اینکه تولید مسکن برای کارگران در سطح استان ها بسیار ضروری است، گفت: در شرایط کنونی بخش اعظمی از سرپرستان خانوارها، به شغل کارگری مشغول هستند، بنابر این دولت با برنامه ریزی برای تولید مسکن کارگری می تواند از تلاطمات بازار مسکن بکاهد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: قطعا تولید انبوه مسکن کارگری به دلیل گستردگی جمعیتی می تواند قیمت مسکن را به صورت چشمگیر کاهش دهد.

    پالس های مثبت بازار مسکن به تولید مسکن کارگری

    عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا با آغاز تولید مسکن کارگری، بازار به این اقدام دولت واکنش مثبت نشان خواهد داد و قیمت بیش از گذشته در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار