مدیران خودروعصر اعتبار

ارائه تسهیلات به سازندگان بهترین راه خروج مسکن از رکود است

عصر ساختمان:یک فعال حوزه ساخت و ساز گفت : بهترین راه خروج مسکن از رکود، ارائه تسهیلات ویژه به سازندگان است که از این طریق قیمت های تمام شده کاهش می یابد.

ارائه تسهیلات به سازندگان بهترین راه خروج مسکن از رکود است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، سینا ثابت مدیر پروژه های ساختمانی که در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش شرکت کرده است ؛ساخت و ساز را رونق دهنده اقتصاد یک کشور دانست و افزود : تمامی کشورهای که رشد اقتصادی خوبی دارند صنعت ساخت و ساز و صنایع عمرانی آنها از رونق خوبی برخوردار است .
    وی افزود : اگر کشوری بخواهد با رونق اقتصادی روبرو بشود بهترین کار آسان سازی شرایط ساخت و ساز برای سازندگان و فعالان صنعت ساختمان است .
    این کارشناس حوزه ساخت و ساز به شرایط رکود حاکم بر بازار مسکن اشاره کرد و افزود : کاهش قیمت تمام شده و ارائه تسهیلات به سازندگان بسیار اثرگذار است .
    ثابت به مشکلات کنونی سازندگان اشاره کرد و گفت: قیمت های فروش با قیمت های تمام شده همخوانی نداشته و بازار مسکن باید یک شیب ملایم رو به افزایشی را داشته باشد تا سرمایه گذار تشویق شود تا در این بخش سرمایه گذاری کند.
    مدیر یکی از پروژه مسکونی در کیش با تاکید بر اینکه تکنولوژی ساخت باید به روز شود و ساختمان سازی از سنتی بودن به سمت صنعتی شدن پیش برود افزود : در شرایط کنونی سطح استاندارد سازی افزایش یافته و از تکنولوژی های خوبی در این زمینه بهره برده می شود ، امروزه در ساختمان سازی به ویژه بحث حوادث غیرمترقبه اهمیت زیادی داده می شود .
    وی گفت : همانگونه که استانداردها افزایش می یابد خریداران به کیفیت و کمیت کار توجه می کنند ، افزایش کیفیت و استفاده از تجهیزات به روز و تکنولوژی های جدید و همچنین زیبا سازی ساختمان در داخل و خارج آن هزینه های تمام شده را افزایش خواهد داد .
    ثابت با تاکید بر اینکه صنعت ساخت و ساز می تواند بسیاری از شغل ها را مدیریت کند و بر آن تاثیر گذار باشد افزود : شغل های زیادی به این صنعت وابسته است، شغل هایی که به صورت مستقیم با این صنعت در ارتباط هستند 10 هزار شغل و غیر مستقیم ها نیز 40 شغل است .
    ثابت با بیان اینکه تحریم ها بر ورود تجهیزات و مواد خارجی برای ساختمان سازی تاثیر زیادی داشته است افزود : بعد از برجام این روند بسیار تسهیل شده است ولی تا نقطه آرمانی هنوز فاصله داریم.
    وی در مورد تعهد سازندگان در مقابل کیفیتی که به مشتری ارائه می دهند گفت : مهندسین سازنده تعهداتی در قبال کار خود دارند اما برخی نواقص مربوط به موادی است که در اختیار سازندگان قرار می گیرد که ضروری است اجناس با کیفیت در حوزه ساخت و ساز بکار گرفته شود .
    دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان که از روز سه شنبه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرده است امشب به کار خود پایان می دهد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار