مدیران خودروعصر اعتبار

لزوم رفع هرچه سریعتر معارضات ملکی در پروژه بزرگراه شهید بروجردی

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، خواستار تسریع در روند رفع معارضات ملکی در پروژه بزرگراه شهید بروجردی شد.

لزوم رفع هرچه سریعتر معارضات ملکی در پروژه بزرگراه شهید بروجردی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی که به اتفاق سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 صورت گرفت، ضمن اعلام پیشرفت 61 درصدی این پروژه در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان، تاکید کرد روند رفع معارضات ملکی باید با جدیت دنبال شود تا جبهه های کاری بیشتری در اختیار مجریان پروژه قرار گیرد.

    وی در تشریح روند پیشرفت تقاطع های غیرهمسطح مسیر، از اتمام عملیات سازه ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن خبر داد.

    صبوری دیلمی گفت: احداث شیبراهه های پل تقاطع محور 45 متری کن از طریق اجرای عملیات خاکریزی رو به اتمام است و عملیات اجرایی زیرگذر تقاطع میدان جانبازان نیز در مرحله شمع زنی قرار دارد.

    گفتنی است بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است.

    یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود.

    فاز نخست این پروژه که در اولویت اجرا قرار گرفته است، شامل یک مسیر 3700 متری در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی