مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

رعایت قانون کنترل ساختمان در تمامی ساخت و سازها اجباری است

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: رعایت قانون کنترل ساختمان در تمامی ساخت و سازها اجباری است.

رعایت قانون کنترل ساختمان در تمامی ساخت و سازها اجباری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری فارس، مجتبی قادری صبح امروز در نشست اعضای کمیته کنترل در شهرستان دلیجان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر لزوم رعایت دقیق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مقررات ملی ساختمان توسط مهندسان، جلسات کمیته کنترل با هدف نظارت و پایش مستمر ساخت وسازها در تمامی ادارات شهرستانی به صورت منظم برگزار و در بازدیدها و سرکشی‌ها که توسط عوامل این کمیته از روند ساخت و سازها انجام می‌پذیرد، نواقص احتمالی مشهود به مهندسین و عوامل اجرایی مربوطه تذکر داده می‌شود.

    وی تصریح کرد: رعایت الزامات ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در تمامی ساخت و سازها اجباری است و باید مد نظر قرار گیرد.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در رابطه با نتایج جلسه کمیته کنترل شهرستان دلیجان اظهار داشت: با توجه به بازدیدها و گزارشات عوامل نظارتی اداره نظام مهندسی از روند ساخت و سازها در شهرستان دلیجان جلسه کمیته کنترل ویژه این شهرستان در اداره راه و شهرسازی دلیجان در دستور کار قرار گرفت که امروز شاهد برگزاری این نشست هستیم.

    به گفته وی با توجه به مفاد ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موضوع تخلفات ساختمانی تا رفع نقص از طریق اداره کل راه و شهرسازی پیگیری و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

    در این نشست مقرر شد روند بازدیدها از ساخت و سازها به صورت منظم ادامه یافته و همچنین نواقص مشهود و تخلفات  از مفاد ضوابط موجود در برخی پروژه‌های ساختمانی که قبلا توسط عوامل این کمیته رصد شده بود، بررسی و تذکرات لازم به مجریان پروژه‌های ساختمانی ابلاغ شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو