مدیران خودروعصر اعتبار

انصاری تاکید کرد:

ضرورت یک سان سازی تابلو‌ها و نما‌ها در کلانشهر‌ها با هویت ایرانی اسلامی

عصر ساختمان- عضو سابق شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت اجرای مدیریت یکپارچه شهری در تهران و کلانشهرها، گفت: یک سان سازی تابلو‌ها و نما‌ها در کلانشهر‌ها با هویت ایرانی اسلامی لازم است.

ضرورت یک سان سازی تابلو‌ها و نما‌ها در کلانشهر‌ها با هویت ایرانی اسلامی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از میزان، غلامرضا انصاری عضو سابق شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای مدیریت یک پارچه شهری در کلانشهر‌ها به ویژه تهران، گفت: دولت و مجلس باید بحث مدیریت یک پارچه شهری را پی گیری کرده تا شهرداری‌ها به عنوان دولت محلی و شورا‌ها به عنوان پارلمان محلی مسائل شهری را یک پارچه مدیریت کنند.

    وی با بیان اینکه با اجرای مدیریت یک پارچه هزینه‌های شهر متناسب با منابع درآمد‌های آن، ظرفیت‌های اقتصادی و همچنین متناسب با جمعیت تامین و تضمین می‌شود، تصریح کرد: شهرداری‌ها با این رویه می‌توانند در سیاست گذاری‌ها نقش موثرتر داشته و بار دولت مرکزی را کاهش دهند.

    انصاری با تاکید بر اینکه با اجرای مدیریت بکپارچه شهری در تهران و کلانشهر‌ها نه تنها مشکلات مدیریت شهری آن‌ها رفع می‌شود بلکه وضعیت مناطق محروم نیز بهتر خواهد شد، افزود: با اجرای این طرح کارآمدی و کوچک سازی دولت را شاهد خواهیم بود و قوت و قدرت بیشتر مجلس در نظارت و تقنین به سطح ملی ارتقا خواهد یافت.

    وی با بیان اینکه یکپارچگی و تجمیع مدیریت در حوزه شهری به وسیله حوزه زیباسازی معابر و خیابان‌ها ثمرات بسیاری خواهد داشت، گفت: اگر این ظرفیت در اختیار مدیریت شهری و شهرداری قرار بگیرد بحث زیباسازی مدیریت شهری در حوزه استفاده از تابلو‌ها و نما‌ها که در حال حاضر نه ایرانی هستند نه اسلامی مورد تجدیدنظر اساسی قرار می‌گیرد.

    انصاری با تاکید بر اینکه با یکسان سازی تابلو‌ها در معابر شهری نشاط و شادابی در بین شهروندان نیز افزایش می‌یابد، افزود: با توجه به اهمیت سیما و منظر شهری باید در این حوزه اقداماتی در دستور کار قرار بگیرد.

    عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر تعدد مراجع تصمیم گیرنده و تصمیم ساز و تداخلاتی که هم پوشانی فعالیت‌ها را به وجود آورده مدیریت شهری را ابتر گذاشته است، گفت: باید ناهماهنگی بین دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه مدیریت شهری یک بار برای همیشه به پایان برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار