مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره تا۱۴۰۰

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اجرای تمام پروژه های نیمه کاره در دست اقدام است و تا پایان این دوره از مدیریت شهری تمام پروژه‌های نیمه‌کاره را تمام می‌کنیم.

تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره تا۱۴۰۰
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از شهرنوشت، پروژه زیرگذر استاد معین یکی از پروژه‌های مهم شهرداری تهران در سال جاری است. اهمیت این پروژه به این دلیل است که محله استاد معین را به محله طرشت متصل می‌کند و با بهره برداری از این زیرگذر تونلی، ضمن افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بزرگراه یادگارامام(ره) بهبود پیدا می کند. برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق 2 و 9 شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.

    پیشرفت 50 درصدی پروژه زیرگذر استاد معین/تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره تا 1400

    در همین رابطه، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با شهرنوشت درباره آخرین وضعیت این گذرگاه تونلی گفت: این پروژه در شمار پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت بود که در سال 95، به خاطر مشکلات مالی دستور دادند اجرای آن ها متوقف شود.

    وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌هایی که به ما ارث رسیده است، شرایط مذکور را داشتند، اظهار کرد: پروژه استاد معین سال‌ها متوقف بود، اما از اواخر سال 96 آن را فعال کردیم.

    تمام تلاش مان افتتاح زودهنگام پروژه استاد معین است

    وی با بیان این مطلب که فعالیت پروژه را در شش ماه گذشته مضاعف کردیم، تاکید کرد: برنامه ریزی کردیم تا پایان سال پروژه زیرگذر استاد معین را به بهره‌برداری برسانیم. البته آن گونه که شهردار تهران در مراسم وصل اولین تونل این پروژه اعلام کرد، تلاش بر این است تا 22 بهمن پروژه زیرگذر استاد معین افتتاح شود.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به مشکلات متعدد در مسیر اجرای پروژه مذکور گفت: سعی کردیم مشکلات مالی را حل کنیم که کار بسیار دشواری است؛ در شرایط سخت اقتصادی، شهردار تهران این هم و غم را پذیرفته است که پروژه‌های عمرانی را فعال کند. اتمام این پروژه ها یک تلاش مضاعف لازم دارد.

    پروژه استاد معین از نیمه گذشته است

    صبوری دیلمی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه زیرگذر استاد معین عنوان کرد: به طور تقریبی کارهای اصلی پروژه جمع و جور شده است؛ ما 73 متر تونل زیر خیابان آزادی داریم که توان اصلی ما صرف اتمام آن می شود.

    وی درباره پیشرفت کار نیز گفت: تقریباً در انجام عملیات 50 درصد پیشرفت داشته ایم؛ بخش زیادی از این عملیات دیواره‌سازی‌های اطراف است که باید روی آن کار کنیم. ما قطعا پروژه را تکمیل می‌کنیم و تحویل می‌دهیم. ولی از نظر کارهای خاکی، زدن سقف‌ها و شمع‌ها تقریباً اکثر کارهایمان تمام شده است.

    وی تاکید کرد: همچنین برای این پروژه برنامه های دیگری مانند ایجاد پلازا داریم که در دست بررسی و اقدام است.

    تا نیمه اول 1400 همه پروژه های نیمه تمام را کامل می کنیم

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره دیگر پروژه های ناتمام گفت: ما برای همه پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای که داریم برنامه‌ریزی کرده ایم. نمی‌شود با پول مردم یک پروژه‌ای را شروع و بعد آن را رها کنیم. این خوابیدن کارگاه‌های نیمه‌کاره واقعاً باعث دلسردی مردم می‌شود.

    وی افزود: مردم در شهر احساسشان این است که این پروژه که شروع شده است باید تمام شود. این که اصلاً پروژه طراحی‌اش اشکال داشته است یا خیر، برای شهروندان مهم نیست و ما باید در طول کار نسبت به رفع نواقص اقدام کنیم. نباید بگوییم متوقف شدیم. با همین تفکر ما در حال انجام دادن همه پروژه‌هایمان هستیم.

    صبوری با بیان این مطلب که به غیر از یک یا دو پروژه که مشکلات جدی دارند یا حجمشان بسیار عظیم است و در اولویت هم قرار ندارند، گفت: اجرای تمام پروژه های نیمه کاره در دست اقدام است و تا پایان این دوره از مدیریت شهری تمام پروژه‌های نیمه‌کاره را تمام می‌کنیم. غیر از آن یک سری از پروژه‌های جدید را هم آغاز می کنیم و آنها را به شهروندان هدیه می دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار