مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرمسکن راه وشهرسازی استان مرکزی:

قوانین ساخت‌وساز در پروژه‌های ساختمانی استان مرکزی رعایت شود

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: رعایت الزامات ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در تمامی ساخت وسازها اجباری است .

قوانین ساخت‌وساز در پروژه‌های ساختمانی استان مرکزی رعایت شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجتبی قادری صبح امروز در جلسه کمیته کنترل دلیجان با اشاره به اهمیت رعایت الزامات ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در تمامی ساخت وسازها اظهار داشت: وزارت راه وشهرسازی سیاست‌ها و برنامه‌هایی را مبنی بر لزوم رعایت دقیق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مقررات ملی ساختمان برای تمام ساخت‌سازها درنظر گرفته است.

    وی افزود: در این راستا اداره‌کل راه و شهرسازی استان، جلسات کمیته کنترل و نظارت بر ساخت وسازها در تمامی ادارات شهرستانی به صورت منظم برگزار کرده و بازدیدهایی را به‌منظور سرکشی از روند ساخت‌ وسازها توسط عوامل کمیته کنترل برنامه‌ریزی کرده است که نواقص احتمالی مود در روند ساخت وساز به مهندسان و عوامل اجرایی مربوطه تذکر داده شود.

    مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: در شهرستان دلیجان نیز این کمیته تشکیل و روند ساخت وساز در این شهرستان از سوی عوامل نظارتی اداره نظام مهندسی پیگیری شد.

    قادری خاطرنشان کرد: در کمیته کنترل و نظارت بر ساخت وسازهای شهرستان دلیجان مقرر شد بازدید از ساخت وسازهای شهرستان به صورت منظم ادامه داشته و نواقص و تخلفات مشاهده شده در روند ساخت وساز برخی پروژه‌های ساختمانی بررسی و تذکرات لازم به عوامل اجرایی این پروژه‌ها داده شود.

    وی بیان داشت: با توجه به مفاد ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، موضوع تخلفات ساختمانی تا رفع نقص از طریق اداره کل راه وشهرسازی پیگیری و با متخلفان برابر مقررات برخورد می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی