مدیران خودروعصر اعتبار

با استفاده از تمام ظرفیت‌ دولت؛

واحدهای مسکن مهر فاقد مشکل حقوقی، در ایستگاه آخر

عصر ساختمان-مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن: در تلاش هستیم تا پایان امسال همه طرح‌های مسکن مهر به‌جز طرح‌های دارای مشکل حقوقی، را به پایان برسانیم.

واحدهای مسکن مهر فاقد مشکل حقوقی، در ایستگاه آخر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، در نشست پیگیری ویژه اتمام پروژه‌های مسکن مهر که با حضور احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر برگزار شد، افزود: برای پیگیری و رفع مشکلات ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از 8 استان کرمان، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، گیلان، خراسان رضوی و لرستان دعوت کردیم تا با حضور در سازمان ملی زمین و مسکن، مسائل و مشکلات خود در پروسه اجرای طرح مسکن مهر را تشریح کنند تا بتوانیم برای رفع این مشکلات اقدام کنیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پایان طرح‌های مسکن مهر تا پایان امسال دغدغه رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی است گفت: البته طی توافقاتی مقرر شده بخشی از واحد‌های فاقد متقاضی مسکن مهر به نهاد‌هایی از جمله کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، وزارت دفاع و وزارت ارتباطات واگذار شود.
    نبیان در خصوص طرح‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد هم گفت: این طرح‌ها عموما طرح‌های دارای مشکل حقوقی و طرح های فاقد متقاضی هستند که مشکلات آن‌ها به تازگی برطرف شده است و در تکالیف دولت تا پایان سال قرار نمی‌گیرند، هر چند درصددیم آن‌ها را هم با نهایت سرعت پیش بریم.
    وی افزود: بخش دیگری از واحد‌های باقیمانده مسکن مهر که امکان و استعداد تبدیل به طرح‌های مشارکتی را داشته باشند نیز در قالب طرح اقدام ملی به متقاضیان واگذار خواهند شد.
    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن استفاده از ظرفیت اعتبارات استانی و همت همه دستگاه‌های امور زیربنایی را خواستار شد و گفت: لازمه اتمام طرح‌های مسکن مهر فاقد مشکلات حقوقی، ایجاد ساز و کار مناسب و استفاده از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر است و استانداران بایستی اعتبارات لازم را به این طرح‌ها اختصاص دهند تا بتوانیم تا پایان سال 98 جشن پایان مسکن مهر را در سراسر کشور برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار