مدیران خودروعصر اعتبار

انتقاد از تحمیل هزینه‌های نامتعارف نگهداری مسکن مهر به مردم

عصر ساختمان- مقام مسئول شرکت عمران پردیس با بیان "۸ سال چشم انتظاری مردم کم‌ نبود حالا هزینه های نا متعارف نگهداری به اقشار آسیب پذیر جامعه تحمیل شده است"، گفت:‌ مشکلاتی در مسکن مهر داریم که عمدتا به نحوه عملکرد برخی از پیمانکاران در برخی از پروژه ها برمی‌گردد.

انتقاد از تحمیل هزینه‌های نامتعارف نگهداری مسکن مهر به مردم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، علی اصغر جاودان فر در جمع پیمانکاران و سازندگان مسکن مهر در خصوص تسریع در تحویل واحد ها و‌ تکریم متقاضیان، اظهار کرد:‌ در طول چند ماه اخیر روند اجرای پروژه ها با جدیت در حال انجام است و همه کارگاه های ساختمانی در همه فاز ها فعال شده است.
    وی ادامه داد:‌ روند تحویل واحد ها تسریع پیدا کرده،  اما هنوز مشکلاتی داریم که عمدتا به نحوه عملکرد برخی از پیمانکاران در برخی از پروژه ها برمی‌گردد که گاها نارضایتی هایی را هم از سوی مردم به همراه داشته است.

    وی با تاکید بر این‌که پیمانکاران فشارها را از روی دوش خود برداشته و به روی مردم بارگزاری می کنند و این برای ما اصلا پذیرفتنی نیست، گفت:‌ مردم 8 سال است که منتظر خانه دار شدن هستند آن ها را دریابید، مشکلات آنها را مشکلات خودتان بدانید و در این شرایط اقتصادی سخت روند تحویل واحدها را تسریع ببخشید و با مردم مدارا کنید.

    مدیر اجرایی مسکن مهر خطاب به پیمانکاران مسکن مهر، اظهار کرد: شما در جایگاه تولید کنندگان مسکن قرار دارید، دولت از شما حمایت می کند اما فراموش نکنید که عاقبت بخیری شما در خدمت به مردم است و عملکرد شما باید به‌گونه ای باشد که دعای مردم بدرقه راه شما قرار گیرد.

    جاودان‌فر با طرح این پرسش که 8 سال چشم انتظاری مردم کم‌ نبود  حالا هزینه های نا متعارف نگهداری به اقشار آسیب پذیر جامعه تحمیل شده است، بیان کرد:  این هزینه ها شامل افرادی می شود که واحد ها آنها آماده بهره برداری است، اما از تحویل آن امتناع می کنند. با خدای خودتان معامله کنید ، مردمی که نامه تحویل دریافت می‌کنند بعد از 8 سال لبخند رضایت بر لب دارند و خوشحال می شوند ، خدایی ناکرده با رفتاری یا سهل انگاری خوشحالی مردم را برهم نزنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار