مدیران خودروعصر اعتبار

بهزیستی کرمانشاه برای یک خانواده بی سرپناه مسکن تهیه کرد

عصر ساختمان- روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اعلام کرد با توجه به انتشار کلیپ خبری مبنی بر حضور چند روزه یک خانواده بی سرپناه در پارک‌های کرمانشاه، نیروهای اورژانس اجتماعی (۱۲۳) با هماهنگی معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان و مدیریت بهزیستی شهرستان کرمانشاه بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.

بهزیستی کرمانشاه برای یک خانواده بی سرپناه مسکن تهیه کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، در ادامه این گزارش آمده است؛ پس از بازدید میدانی کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی مشخص شد که خانواده مذکور به دلیل اتمام قرارداد اجاره منزل تا یافتن منزل مسکونی جدید همراه با وسایل خود در پارک مستقر شده اند و بدون سرپناه می باشند.

    این گزارش می افزاید: با مداخلات نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی و رایزنی با دفتر معاملات ملکی یک باب منزل مسکونی در قالب اجاره نامه قانونی برای این خانواده تهیه شد و طبق اظهارات سرپرست خانواده وسایل زندگی به محل سکونت انتقال داده می‌شود.

    در ادامه این گزارش همچنین آمده است: لازم به ذکر است که تیم سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی در روزهای گذشته با سه نوبت حضور در محل پارک مذکور به سرپرست این خانواده پیشنهاد ساماندهی همسر و فرزندانش را در مراکز بهزیستی، تا زمان پیدا کردن یک باب منزل استیجاری  پیشنهاد می نمایند، که متاسفانه با مخالفت مکرر سرپرست خانواده مواجه شده و سرپرست خانواده  اعلام می دارد تا چند روز آینده منزلی را برای اسکان خانواده اش تامین خواهد کرد که در نهایت با پیگیری‌های مجدد اورژانس اجتماعی یک باب منزل مسکونی  برای این خانواده تهیه و خانواده مذکور در آن مستقر شده اند.

    این گزارش می افزاید: این خانواده سال گذشته نیز با مشکل ودیعه مسکن مواجه بودند که پس از مساعدت مالی سازمان بهزیستی استان مبلغ چهار میلیون تومان ودیعه مسکن در اختیار این خانواده قرار داده شده است.

    روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد اصحاب رسانه که همیشه به عنوان و یاور در کنار بهزیستی استان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی حضور داشته و دارند، قبل از انتشار هر گونه اخباری کم و کیف رویدادها را از طریق روابط عمومی این نهاد خدمتگزار جویا شوند.

    بیش از 150 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش بهزیستی هستند.

    3033/8066

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی