مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری:

۶۲ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۶۲ میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان تسهیلات در راستای بهسازی و مرمت مسکن روستایی در استان پرداخت شد.

۶۲ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، سهراب رئیسی، با بیان اینکه سال گذشته 62 میلیارد و 649 میلیون تومان تسهیلات در راستای بهسازی و مرمت مسکن و حمام روستایی در استان پرداخت شد، اظهارداشت: از ابتدای افتتاح بنیاد مسکن استان تاکنون 68 هزار و 814 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی مسکن و 380 میلیارد و 417 میلیون تومان تسهیلات جهت بازسازی حمام روستایی پرداخت شده است.

    وی با اشاره به اجرای 273 طرح هادی روستایی در دو سال گذشته افزود: در دو سال گذشته 273 طرح هادی با اعتباری بالغ بر 631 هزار و 370 میلیون تومان در استان اجرا شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سال گذشته اعتبارات ابلاغی اجرای طرح هادی روستایی برای 163 روستا با اعتباری بالغ بر 143 هزار و 760 میلیون ریال اعتبار تصویب و عملیات اجرایی آن انجام شد.

    رئیسی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی برای 539 روستای بالای 20 خانوار در سطح استان اجرا شده است، خاطر نشان کرد: امسال در راستای توسعه روستاها طرح هادی در 106 روستا با اعتباری بالغ‌بر 230 هزار میلیون ریال در استان اجرا می‌شود.

    وی تعداد اسناد مالکیت صادر شده در استان را 63 هزار و 321 جلد اعلام کرد و گفت: سال گذشته 4 هزار و 145 جلد سند مالکیت با همکاری ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به واگذاری زمین به واجدین شرایط در استان تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار بنیاد مسکن استان تاکنون 8 هزار و 162 قطعه زمین به واجدین شریط واگذار شده که 264 قطعه زمین در سال گذشته به متقاضیان واگذار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار