مدیران خودروعصر اعتبار

۲ هزار و ۶۵۴ قرارداد بانکی ساخت مسکن محرومان منعقد شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: از آغاز اجرای طرح ساخت مسکن محرومان در این استان تاکنون سه هزار و ۴۳۲ پرونده به بانک‌ها معرفی و از این تعداد ۲ هزار و ۶۵۴ مورد عقد قرارداد شده است.

۲ هزار و ۶۵۴ قرارداد بانکی ساخت مسکن محرومان منعقد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علی‌اصغر آسمانی مقدم روز یکشنبه افزود: با توجه به اینکه تاکنون سه هزار واحد تسهیلات به بانک‌های استان ابلاغ شده است امیدواریم با توجه به اهمیت تسریع در ساخت منزل محرومان بقیه واحدها نیز به زودی ابلاغ شود.

    وی از بهره برداری 9 واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 700 پی کنی، 730 فونداسیون، 245 اجرای دیوارچینی، 134 سقف و 53 واحد سفت کاری انجام شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌های این طرح متقاضیان برای هر واحد مسکونی 40 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه درازمدت را دریافت می‌کنند که براساس پیشرفت فیزیکی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

    وی گفت: هر واحد مسکونی 15 میلیون تومان هم تا پایان کار به صورت بلاعوض دریافت خواهد کرد و در طرحی که برای تشویق متقاضیان اجرایی شده است هر واحد که تا 15 شهریور ساخته شود از 25 میلیون تومان بلاعوض برخوردار خواهد شد.

    آسمانی مقدم افزود: تاکنون تمامی مراحل صدور پروانه تا ساخت اینگونه پروژه‌ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شده اما با توجه به اهمیت کاهش هزینه‌ها  و مشارکت‌های مردمی این طرح بهد مردم واگذار شد و بنیاد فقط جنبه نظارتی خواهد داشت.

    وی تصریح کرد: متقاضیان مسکن محرومان با به اتمام رساندن واحدها تا 15 شهریور از 25 میلیون تومان بلاعوض برخوردار شوند.

    وی افزود: با توجه به دستور استاندار و همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، مسکن محرومان تا دهه فجر 98 به سرانجام می‌رسد.

    ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی از مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به این استان در اسفند پارسال بوده که طی توافق نامه‌ای پنج هزار سهمیه مربوط به مددجویان کمیته امداد و پنج هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار