مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز حذف قبض کاغذی در برخی استان‌ها

عصر ساختمان-معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه امسال خاموشی برنامه‌ریزی‌شده درکشور نداشتیم ، گفت: از ۱۵ شهریور قبض‌های برق الکترونیکی می‌شوند و از مهرماه نیز در تهران قبض کاغذی نخواهیم داشت.

آغاز حذف قبض کاغذی در برخی استان‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،‌‌ رخشانی‌مهر امروز در رزمایش قطع برق و ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری در برخی مراکز خاص پایتخت با اشاره به اینکه پس از تدوین برنامه عبور از پیک سال 98 خوشبختانه توانستیم از تابستان به خوبی عبور کرده و خاموشی نداشته باشیم، گفت: هنوز دمای هوا و مصرف برق بالاست، اما خوشبختانه مطلقا نگرانی در این باره وجود ندارد و می‌توانیم به خوبی برق کشور را تامین کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه تدوین چنین برنامه‌ای باعث خواهد شد که در سال‌های آتی با تکیه بر همین روال و روندهای علمی و پتانسیل‌هایی که در بخش کارشناسی برق وجود دارد برنامه مدیریت مصرف برق را بالاتر ببریم و خاموشی نداشته باشیم، افزود: از برنامه‌های مهم شرکت توانیر و وزارت نیرو تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشترکان برق است.

    رخشانی‌مهر افزود: حذف قبوض کاغذی برق در دستورکار است و برنامه ریزی شده است، از ابتدای مهرماه هیچ قبضی در کشور توزیع نشود. به همین منظور استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، مشهد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان و برخی دیگر از استان‌های کشور قبض برق توزیع نمی‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که از مشترکان تهرانی نیز دریافت شده نشان می‌دهد که بیش از 56 درصد مشترکان تهرانی اطلاعات موبایل آنها جمع‌آوری شده و از 15 شهریور قبض‌ها الکترونیکی خواهد شد و از مهرماه نیز قبوض کاغذی نخواهد بود.

    معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه تهران پیشگام نصب کنتورهای هوشمند شده است، گفت: تا ابتدای امسال بیش از 300 هزار کنتور هوشمند (فهام) برای مشترکان صنعتی و دیماندی نصب کرده بودیم که امسال تاکنون 100 هزار کنتور دیگر به این میزان اضافه شده است.

    رخشانی مهر با اشاره به اینکه این کنتورها باعث موفقیت ما در عبور از پیک مصرف برق نیز شد، گفت: تا ابتدای مهرماه سال جاری میزان نصب کنتورهای هوشمند به 250 هزار کنتور خواهد رسید که با احتساب نصب کنتورهای هوشمند در استان البرز، این حجم به 350 هزار کنتور خواهد رسید.

    وی تصریح کرد: در راستای تحول برنامه‌های دیجیتال تلاش کردیم کمترین میزان رفت و آمد و مراجعه مشترکان را به شرکت‌های توزیع برق فراهم کنیم.

    معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اظهار داشت: با یک حرکت متوازن تلاش کردیم به سمت حرکت متوازن و توسعه متوازن شرکت‌های توزیع برق و وزارت نیرو حرکت کنیم؛ چراکه وزارت نیرو دنبال این است که تا دو سال آینده دیگر اختلافی میان شرکت‌های توزیع برق استان‌ها وجود نداشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار