مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل آبفا:

جانمایی پردیس و پرند غیرکارشناسی بود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هرچند جانمایی پروژه های مسکن شهرهای جدید پردیس و پرند از آغاز با اشکال همراه بود اما وزارت نیرو خود را به تامین آب برای ثبت نام کنندگان این واحدها مکلف می داند.

جانمایی پردیس و پرند غیرکارشناسی بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، حمیدرضا جانباز درباره آخرین وضعیت پروژه های آب و فاضلاب شهرهای جدید پرند و پردیس گفت: مقرر شد در شهر پرند انشعاب های واحدهای آماده به سرعت واگذار شود و حتی مرحله2 تصفیه خانه این شهر در حال آماده شدن است.

    به گفته این مقام مسئول، هرچند مجری پروژه فاضلاب در شهر پردیس شرکت عمران شهرهای جدید است اما وزارت نیرو به آنها یاری می رساند.

    وی درباره تصمیم های نشست هفته گذشته وزیر نیرو در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: مقرر شد واحدهای مسکن مهر آماده واگذاری پردیس به هیچ عنوان معطل خدمات آب و فاضلاب نباشند.

    جانباز اضافه کرد: در جانمایی این پروژه ها دقت لازم نشد و برای نمونه در شهر پردیس هیچ زیرساختی برای واگذاری این شمار واحد ساختمانی وجود ندارد و آب به اندازه کافی نیست اما به تامین آب برای ثبت نام کنندگان در این واحدها مکلفیم.

    وی هشدار داد: این منطقه آبستن مشکل تامین آب است؛ زیرا از اساس، منابع لازم برای تامین آب این حجم از جمعیت در آنجا طراحی نشد و همه مصوبه های شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این مساله را تایید می کند.

    مدیرعامل آبفای کشور درباره تصمیم دولت پیشین برای ساخت شهر پردیس گفت: شایسته بود کار کارشناسی بیشتری در این زمینه در دولت گذشته انجام شود.

    جانباز گفت: قرار بود شهر جدید پرند نیز برای سکونت 85 هزار نفر طراحی شود و نه 850 هزار نفر.

    وی افزود: با این همه، سعی می کنیم هیچ فشاری در این زمینه به مردم وارد نشود و خود را ملزم به اجرای همه تعهدات دولت پیش و تامین آب مردم می دانیم.

    وزیر نیرو پیشتر در گفت وگویی اعلام کرد: از آنجا که بعضی شهرهای جدید با تاسیسات موجود وزارت نیرو فاصله دارد، باید برای آنها منابع تامین آب، تصفیه خانه و شبکه آب و فاضلاب جدید ساخته شود.

    وی افزود: به طور قطع این تاسیسات هزینه بر است؛ تا جایی که اعتبار در اختیار وزارت نیرو قرار گرفت، به صورت کامل تعهد خود را انجام دادیم و در هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت راه و شهرسازی، امیدواریم منابع جدید نیز در اختیار وزارت نیرو قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار