مدیران خودروعصر اعتبار

کولیوند:

پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه آزادراه همت/ پروژه تا پایان سال افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: در شرایط کنونی پروژه آزادراه همت حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها حدود ۷ درصد از آن باقی مانده است که امیدوارم این پروژه تا پایان سال مورد افتتاح قرار گیرد.

پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه آزادراه همت/ پروژه تا پایان سال افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روند اجرای پروژه آزادراه همت تا کرج، گفت: این پروژه در شرایط کنونی پیشرفت قابل قبولی داشته و پروژه به سرعت در حال تکمیل است.

    اختصاص اعتبار 100 میلیارد تومانی از سوی دولت برای اتمام پروژه آزادراه همت تا کرج

    نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت اعضای هیأت دولت، بازدید آقایان نوبخت و جهانگیری از پروژه و تخصیص اعتبار 100 میلیارد تومانی پروژه آزادراه همت تا کرج در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    پیشرفت 93 درصدی پروژه آزادراه همت/ پروژه تا پایان سال افتتاح می‌شود

    در شرایط کنونی پروژه آزادراه همت حدود 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها حدود 7 درصد از آن باقی مانده است که امیدوارم این پروژه تا پایان سال مورد افتتاح قرار گیرد
    وی گفت: در شرایط کنونی پروژه آزادراه همت حدود 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها حدود 7 درصد از آن باقی مانده است که امیدوارم این پروژه تا پایان سال مورد افتتاح قرار گیرد.

    کولیوند ادامه داد: البته برخی از قسمت ها و مراحل سخت پروژه مذکور مانند احداث تونل و پل باقی مانده که باید هر چه سریع تر این بخش ها نیز عملیاتی شود.

    کاهش 25 درصدی حجم ترافیک منطقه با بهره برداری از پروژه آزادراه همت تا کرج

    رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: قطعا با بهره برداری از پروژه آزادراه همت تا کرج، حجم ترافیک منطقه حدود 25 درصد کاهش خواهد یافت.

    لازم به ذکر است که پروژه آزادراه همت تا کرج‌ 14.5 کیلومتر طول دارد، پیش از این پنج کیلومتر آن افتتاح شد و 10 کیلومتر باقی مانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار