مدیران خودروعصر اعتبار

فرشادان:

پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها به دلیل تامین نشدن قیر روی زمین مانده است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون برنامه مجلس با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها به دلیل تامین نشدن قیر رایگان معطل مانده است، گفت: اعتبارات مربوط به قیر باید پیش از آغاز فصل سرما تامین شود در غیر این صورت پروژه‌های عمرانی قابلیت اجرا ندارد.

پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها به دلیل تامین نشدن قیر روی زمین مانده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدمهدی فرشادان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره ضرورت تامین قیر رایگان، گفت: عدم پرداخت بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه موجب شده که پروژه‌های عمرانی در تامین قیر رایگان با مشکل روبه‌رو شوند.

    سازمان برنامه و بودجه باید، 2 هزار میلیارد تومان برای تامین قیر رایگان ظرف 2 هفته اختصاص دهد

    نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره نحوه تامین و توزیع قیر رایگان در صحن علنی مقرر شد؛ سازمان برنامه و بودجه از 6 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده 2 هزار میلیارد تومان ظرف دو هفته تخصیص دهد تا این اعتبار برای تامین قیر پروژه‌های عمرانی هزینه شود.

    در صورت تخصیص اعتبار موردنیاز برای تامین قیر می‌توان تا انتهای مهر و اوایل آبان اقدامات لازم برای تعمیر راه‌های روستایی را انجام داد در غیر اینصورت تجربه سال گذشته تکرار می‌شود.

    علیرغم گذشت 5 ماه از سال جاری تاکنون اعتباری برای تامین قیر رایگان تخصیص داده نشده است

    وی اظهار کرد: علیرغم گذشت 5 ماه از سال جاری و به اتمام رسیدن فصل کاری در استان‌های سردسیر سازمان برنامه و بودجه تاکنون اعتباری برای تامین قیر رایگان تخصیص داده نشده است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: در صورت تخصیص اعتبار موردنیاز برای تامین قیر می‌توان تا انتهای مهر و اوایل آبان اقدامات لازم برای تعمیر راه‌های روستایی را انجام داد در غیر اینصورت تجربه سال گذشته تکرار می‌شود.

    وی با بیان اینکه باید برای تامین قیر موردنیاز دستگاه‌های اجرایی اقدامات موردنیاز انجام شود، ادامه داد: اگرچه سازمان برنامه و بودجه کمبود منابع مالی را دلیل اصلی تخصیص ندادن اعتبارات لازم برای تامین قیر رایگان مطرح می‌کند اما این سازمان باید برای پرداخت اعتبارات اولویت‌بندی کند تا وضعیت مدیریت شود.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها به دلیل تامین نشدن قیر رایگان معطل مانده و پیش نمی‌رود اعتبارات مربوط به قیر باید پیش از آغاز سرما تامین شود در غیر این صورت پروژه‌های عمرانی قابلیت اجرا ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو