مدیران خودروعصر اعتبار

با دستور رئیس جمهوری;

عملیات اجرایی ۵ هزار واحد مسکونی چهارمحال و بختیاری آغاز شد

عصر ساختمان- عملیات اجرایی تامین زمین برای احداث ۵ هزار و ۱۹واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید مسکن روز سه شنبه با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

عملیات اجرایی ۵ هزار واحد مسکونی چهارمحال و بختیاری آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، در این آیین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در یک ارتباط ویدیوی با استانداران خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری دستور آغاز عملیات اجرایی طرح ملی مسکن را در این پنج استان صادر کرد.

    استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز عملیات اجرایی و واگذاری نمادین زمین برای احداث  741 واحدی در قالب این طرح ملی  اظهار داشت : از این تعداد واحد مسکونی 500 واحد در سایت مسکونی منظریه شهرکرد، 106 واحد در شهرستان بروجن، 54 واحد در شهرستان اردل و 81 واحد در چلگرد شهرستان کوهرنگ قرار دارد. 

    اقبال عباسی افزود: از محل ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای  اقشار آسیب پذیر کشور ، تعداد  2 هزار 440 واحد مسکونی در قالب طرح ملی توسعه مسکن و روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث می شود.

    وی گفت: در مجموع 10 هزار واحد مسکونی با مشارکت راه شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی احداث می شود که این تعداد واحد مسکونی در قالب مسکن روستایی ، طرح اقدام ملی و توسعه مسکن دولت است و طرح ساخت یکهزار و 300 واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مناطق شهری کوچک نیز اجرا می شود.

    استاندار چهارمحال و بختیاری در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: با احداث و تکمیل این حجم عملیات عمرانی مسکن در است ، تحولی عظیم در تعادل بخشی قیمت مسکن ، اشتغال فصلی ساخت و ساز و  رضایت در زندگی مناطق روستایی و شهرهای کمتر توسعه یافته استان ایجاد خواهد شد.   

    به گفته وی ، رونق اقتصادی، ایجاد و افزایش اشتغال در بخش های مرتبط از جمله صنعت، تولید و خدمات از دیگر اهداف اجرای این طرح  ملی توسعه مسکن در کشور است.

    استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه  و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، احداث طرح احداث مسکن  روستایی با اعتبارات دولتی در دستورکار قرار گرفت.

    چهارمحال و بختیاری دارای 42 شهر و بیش از 800 روستا و آبادی است که جمعیتی افزون بر 947 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار