مدیران خودروعصر اعتبار

خسته بند:

تهاتر مساکن آماده با اراضی دولتی در بستر دقیق نظارتی فسادزا نیست

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بعضی ها می گویند که تهاتر واحدهای مسکونی آماده با زمین های دولتی موجب بروز فساد و رانت می شود، اما نظارت دقیق می تواند از بروز این مسائل جلوگیری کند.

تهاتر مساکن آماده با اراضی دولتی در بستر دقیق نظارتی فسادزا نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه ریزی وزارت راه برای تهاتر واحدهای مسکونی آماده با زمین های دولتی، گفت: به نظر من دولت و وزارت راه و شهرسازی باید از تمام راه ها برای تولید مسکن و بهبود وضعیت این حوزه استفاده کند، حال می توان در این راستا، واحدهای آماده را دریافت کرده و به جای آن زمین ارائه کرد.

    تمام راه کارها برای افزایش تولید و کاهش تقاضا در بازار مسکن باید در دستور کار قرار گیرد

    نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا تمام راه کارها برای افزایش تولید و کاهش تقاضا در بازار مسکن باید در دستور کار قرار گیرد، در شرایط کنونی دولت برنامه های مختلفی از جمله تولید انبوه مسکن در اراضی دولتی را در دستور کار دارد.

    تهاتر مسکن های آماده با اراضی دولتی در بستر نظارتی فسادزا نیست

    بعضی ها می گویند که تهاتر واحدهای مسکونی آماده با زمین های دولتی موجب بروز فساد و رانت می شود، اما به نظر من در تمام بخش ها امکان بروز فساد وجود دارد، اما نظارت دقیق می تواند از بروز این مسائل جلوگیری کند
    وی گفت: بعضی ها می گویند که تهاتر واحدهای مسکونی آماده با زمین های دولتی موجب بروز فساد و رانت می شود، اما به نظر من در تمام بخش ها امکان بروز فساد وجود دارد، اما نظارت دقیق می تواند از بروز این مسائل جلوگیری کند.

    خسته بند تصریح کرد: بنابر این تهاتر واحدهای مسکونی با زمین می تواند در بستر نظارتی و بازرسی دقیق صورت گیرد و در این شرایط هیچ فسادی روی نخواهد داد.

    مساکن کوچک، اولویت اصلی دولت در تهاتر واحدهای مسکونی آماده با زمین های دولتی

    عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: به نظر من اولویت اصلی دولت در تهاتر واحدهای مسکونی آماده با زمین های دولتی، باید تأمین خانه های با متراژ کوچک باشد، زیرا با این روش می توان افرادی بیشتری را صاحب خانه کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی