مدیران خودروعصر اعتبار

۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان پرداخت شد

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن گفت: از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده برای سیل‌زدگان، تاکنون هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت و عقد قرار شده است.

۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، علیرضا تابش عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند بازسازی در لرستان بسیار مطلوب انجام می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعمیر 15 هزار واحدمسکونی سیل‌زده به اتمام رسیده و 6 هزار و 500 واحد از 7 هزار و 800 واحد احداثی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی و عقد قرارداد شده‌اند.

    رئیس بنیاد مسکن از پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان خبر و ادامه داد: علاوه بر این 25 هزار تن سیمان رایگان به دست مردم داده شده و همچنلن ادامه دارد.

    تابش بیان داشت: در حال حاضر 36 درصد عملیات احداث 5 هزار و 600 واحد انجام شده، ضمن اینکه برای مرحله دوم اعتبار قابل ملاحظه‌ای جهت تعمیر و احداث منازل سیل‌زده جاماندگان پیش‌بینی شده است، به نحوی‌که 325 میلیارد تومان علاوه بر 800 میلیارد تومان مرحله نخست برای 4 هزار و 500 واحد تعمیری و 5 هزار و 500 واحد احداثی تأمین شده است.

    وی با اشاره به پیش‌بینی 126 میلیارد تومان برای کمک بلاعوض علاوه بر 120 میلیارد بلاعوض پرداخت شده مرحله اول، افزود: این حجم کار گسترده و تأمین پشتیبانی در کشور بی‌سابقه بوده است.

    رئیس بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی کشور اما از 2 هزار و 500 میلیارد تومان تخصیص داده شده برای سیل‌زدگان، تاکنون هزار و 300 میلیارد تومان آن پرداخت و عقد قرار شده است.

    تابش از اختصاص 220 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی به لرستان، بیان داشت: 80 درصد این تخصیص نقدی بوده و به استان ابلاغ شده است.

    وی کار در مناطق سیل‌زده را بر اساس طرح مشاورین و نه داشتن معارض در هر دو بخش غربی و شرقی پلدختر عنوان و تصریح کرد: با این وجود بخشی از کار مربوط به دیگر دستگاه‌های اجرایی بوده که بایستی حل شود.

    رئیس بنیاد مسکن اظهار داشت: سعی داریم تا قبل از شروع بارندگی‌ها نقاط بحرانی و در معرض سیل را پوشش دهیم که همکاری مردم در تسریع کار بسیار حائز اهمیت است.

    تابش با تأکید بر اینکه تا لحظه آخر بازسازی در کنار مردم هستیم، افزود: درروستای «ملاوی» پلدختر مشکل زمین وجود دارد که در نهایت به اهالی پیشنهاد تعیین رقم برای تملک زمین در دیگر روستاها داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار