مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده‌ای که به‌زودی بسته نمی‌شود;

۱۰ هزار مسکن مهر هشتگرد بدون متقاضی/ وجود ۲۰ هزار واحد نیمه‌تمام

عصر ساختمان-مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: حدود ۱۰ هزار واحد از پروژه‌ مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بدون متقاضی است.

۱۰ هزار مسکن مهر هشتگرد بدون متقاضی/ وجود ۲۰ هزار واحد نیمه‌تمام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، تقی رضایی آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر در استان البرز را تشریح کرد و گفت: 91 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز شاخته شده است.

    وی با اشاره به اینکه 49 هزار واحد در شهر جدید هشتگرد ساخته شده است، گفت: 34 هزار واحد در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر و باقی پروژه‌ها نیز در شهرهایی از استان ساخته شده که کمتر از 25 هزار نفر جمعیت دارند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه از 49 هزار واحد پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هنوز کار 20 هزار واحد تمام نشده است، افزود: به عبارتی این تعداد واحد هنوز فروش اقساطی نشده است.

    رضایی اضافه کرد: حدود 10 هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد نیز بدون متقاضی است.

    وی تاکید کرد: متولی 34 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده در استان البرز که در شهرهای بالای 25 هزار نفر ساخته شده است، راه و شهرسازی است.

    تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر نیازمند همکاری بیشتر

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: کار دو هزار واحد از 34 هزار واحد مسکن مهری که متولی آن راه و شهرسازی است هنوز به پایان نرسیده، این واحدها در شهرک ابریشم و ماهدشت است.

    رضایی همچنین تاکید کرد: کار واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر که مسئولیت آن با بنیاد مسکن بوده به اتمام رسیده است.

    وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم پرونده پروژه مسکن مهر در استان البرز بسته شود، گفت: بخشی از این پروژه‌ها که زیر مجموعه راه و شهرسازی بوده و در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر ساخته می‌شود طبق تعهد تا پایان امسال به پایان می‌رسانیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری در مورد چگونگی تأمین زیرساخت پروژه‌های مسکن مهر به ویژه در نقاطی مانند شهر جدید هشتگرد، گفت: در ارتباط با گاز، آب و یا برق رسانی نیازمند همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های متولی هستیم.

    رضایی اضافه کرد: خوشبختانه تأمین زیرساخت‌هایی مانند آّب، برق و گاز در پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم و ماهدشت به خوبی دنبال شده است.

    ارائه خدمات به پروژه مسکن مهر توسط شهرداری‌ها

    وی در خصوص رسیدگی به راه‌های دسترسی به پروژه‌های مسکن مهر استان البرز، گفت: در مسیر حرکت از سه راه کیانمهر به سمت مسکن مهر ماهدشت چون فرودگاه پیام قرار دارد اقداماتی از جمله روکش آسفالت انجام شده و خدماتی نیز توسط شهرداری ماهدشت ارائه می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه ارائه خدمات شهری به ساکنان مسکن مهر شهرک ابریشم نیز توسط شهرداری چهارباغ انجام می‌شود، افزود: دیگر اماکن خدماتی مانند واحدهای تجاری نیز در این پروژه‌ها ایجاد شده است.

    رضایی با تاکید بر اینکه در پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد نیز ارائه خدمات شهری به ساکنان توسط شهرداری آنجا دنبال شده است، گفت: پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد برای توسعه بیشتر خدمات نیاز به تلاش مضاعف دارد.

    وی در خصوص اینکه آیا سقف تسهیلات بانکی برای متقاضیان مسکن مهر نسبت به گذشته افزایش داشته است یا خیر، گفت: سقف وام 30 میلیون تومان بوده است در این دولت و به دستور رئیس جمهور به 40 میلیون تومان رسید تا مردم بتوانند خانه‌های خود را تحویل بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار