مدیران خودروعصر اعتبار

بدری مطرح کرد:

آمادگی بخش خصوصی برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سوریه

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از مقاصد ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی، کشور سوریه است، در شرایط کنونی با توجه به رویکرد مثبت ملت و دولت سوریه به جمهوری اسلامی، می توان از این زمینه برای ارتقا همکاری های اقتصادی استفاده کرد.

آمادگی بخش خصوصی برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سوریه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره برنامه ریزی صورت گرفته برای حضور جدی بخش خصوصی ایران در بازسازی کشور سوریه، گفت: یکی از راه های افزایش تولید ناخالص ملی و افزایش درآمد کشور، صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای است، البته در شرایط کنونی اقدامات قابل قبولی در عرصه صدور این خدمات انجام شده اما می توان از ظرفیت های داخلی به درستی استفاده کرد.

    سوریه؛ یکی از مقاصد ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی

    نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مقاصد ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی، کشور سوریه است، در شرایط کنونی با توجه به رویکرد مثبت ملت و دولت سوریه با جمهوری اسلامی، می توان از این زمینه برای ارتقا همکاری های اقتصادی استفاده کرد.

    نقش وزارت خارجه کشورمان در افزایش تعاملات اقتصادی ایران و سوریه

    در شرایط کنونی سطح همکاری های ایران و سوریه در حوزه عمرانی و بخش فنی و مهندسی خوب بوده اما تا سطح انتظار فاصله دارد، از این رو به نظر من وزارت امور خارجه و مسئولان مربوطه باید با مذاکره راه را برای افزاش تعاملات عمرانی و مهندسی میان دو کشور باز کنند
    وی تصریح کرد: در شرایط کنونی سطح همکاری های ایران و سوریه در حوزه عمرانی و بخش فنی و مهندسی خوب بوده اما تا سطح انتظار فاصله دارد، از این رو به نظر من، وزارت امور خارجه و مسئولان مربوطه باید با مذاکره راه را برای افزایش تعاملات عمرانی و مهندسی میان دو کشور باز کنند.

    آمادگی بخش خصوصی برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سوریه

    این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در شرایط کنونی شرکت های فنی و مهندسی آمادگی خود را برای حضور گسترده در کشور سوریه جهت مشارکت در بازسازی این کشور اعلام کرده اند، البته دولت باید زمینه را برای بازگشت سرمایه وسوددهی این شرکت ها فراهم کند.

    توانمندی شرکت های فنی و مهندسی در حوزه‌های عمران، صنعتی، آب و کشاورزی

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: شرکت های فنی و مهندسی کشورمان توانمندی های بسیاری بالایی در بخش های مختلف از جمله حوزه عمران، صنعتی، آب و کشاورزی دارند و این مسئله بستر خوبی برای صدور خدمات فنی به کشورهای منطقه محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار