مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

سه هزار کیلومتر راه‌روستایی آسفالت می‌شود

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال ۹۹ در قالب طرح اقدام ملی سه هزار کیلومتر راه‌ روستایی در سطح کشور زیر پوشش آسفالت قرار می‌گیرد.

سه هزار کیلومتر راه‌روستایی آسفالت می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه شروع عملیات اجرایی پل کابلی محور سوادکوه- تهران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر 2 هزار کیلومتر از طرح آسفالت راه روستایی در سطح کشور در دست اجراست که در سال‌جاری به پایان می‌رسد.

    وی اضافه کرد: ما برای توسعه روستاها نیازمند به تامین زیرساخت در این مناطق به خصوص در حوزه راهها داریم و در قالب طرح اقدام ملی این کار در حال انجام است.
    وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مازندران در حوزه راه روستایی با محرومیت‌هایی مواجه است و در این طرح به مناطق محروم در استان‌های کشور از جمله مازندران توجه بیشتری می شود.
    توجه به راههای اصلی مازندران
    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع عملیات اجرایی پل کابلی در محور سوادکوه- تهران گفت: با ساخت این پل بخش زیادی از گره کور ترافیکی در این محور برداشته  می شود.
    اسلامی اظهار داشت: برای این پروژه حدود یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که تا 30 ماه آینده به اتمام می رسد.
    وی اضافه کرد: توجه به راههای اصلی مازندران به عنوان یکی از محورهای مورد توجه و بهره برداری مسافران و گردشگران و راههای پرترافیک کشور در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
    وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد : با این رویکرد طرح چهار خطه محور سوادکوه – تهران خاتمه یافت و محورهای دیگر ( هراز) نیز در دست اجراست و توجه خوبی در حوزه اعتباری به این بخش از راه می شود.
    وی همچنین توسعه بندرامیرآباد را از دیگر برنامه های وزارتخانه متبوعش ذکر کرد و گفت: با پیوستن ایران به سازمان اقتصادی اوراسیا ، بندرامیرآباد یکی از گذرگاههای مهم در این توافق می تواند باشد.
    اسلامی افزود : شبکه ریلی کشور به این بندر متصل شد و باید هر چه سریعتر اسکله رورو ریلی نیز تکمیل شود تا بتوانیم  از تمام ظرفیت این بندر استفاده کنیم.
    محمد اسلامی برای افتتاح و کلنگ زنی حدود 2 هزار و 500 میلیاردریال پروژه راهسازی به مازندران سفر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو