مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن مهر کرمانشاه تا پایان آبان به متقاضیان تحویل داده‌ می‌شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون از مجموع ۸۰۰ واحد از پروژه اسلام‌آباد غرب ۸۰ واحد به‌طور کامل تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شده و بقیه واحدها طبق زمان‌بندی تعیین شده تا پایان آبان ماه امسال به متقاضیان تحویل داده‌می‌شود.

مسکن مهر کرمانشاه تا پایان آبان به متقاضیان تحویل داده‌ می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمانشاه از پروژه مسکن مهر اسلام‌آباد غرب و سرپل ذهاب که در زلزله سال 96 این استان آسیب دیده‌بودند، بازدید کرد و گفت: تاکنون از مجموع 800 واحد از پروژه اسلام‌آباد غرب 80 واحد به‌طور کامل تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شده و بقیه واحدها طبق زمان‌بندی تعیین شده تا پایان آبان ماه امسال به متقاضیان تحویل داده‌می‌شود.

    نبیان در حاشیه دیدار با استاندار کرمانشاه از اتمام 216 واحد از مجموع 880 واحد پروژه سرپل ذهاب خبر داد و گفت: بقیه این پروژه‌ها تا پایان مهرماه به متقاضیان تحویل خواهد شد.

    نبیان افزود: بخش عمده‌ای از محوطه‌سازی این پروژه نیز به اتمام رسیده که آن هم تا زمان اتمام پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به افزایش مبلغ وام مسکن این واحدها از 40 به 45 میلیون تومان بیان کرد: علاوه بر این بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متعهد به پرداخت 4 و نیم میلیون تومان کمک بلاعوض به ساکنان مسکن مهر آسیب دیده در زلزله کرمانشاه شده و استانداری کرمانشاه نیز مبلغ 3 میلیارد تومان برای محوطه‌سازی این پروژه‌ها در نظر گرفته است.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص 16 و نیم میلیارد تومان کمک و تنخواه نقدی و 5 میلیارد تومان کمک غیرنقدی برای بازسازی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب توسط این سازمان خبر داد و گفت: در پروژه اسلام‌آباد غرب هم 2 میلیارد تومان کمک نقدی برای بازسازی واحدهای آسیب دیده و یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای طرح مقاوم‌سازی و نظارت بر این پروژه از سوی سازمان ملی زمین و مسکن هزینه شده است.

    به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان همچنین در بازدید از پروژه 480 واحدی مسکن مهر کرند غرب با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی اعلام کرد: 100 تا 150 واحد از این پروژه فاقد متقاضی مسکن مهر توسط سازمان تکمیل و در قالب طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان واگذار خواهد شد و در صورت استقبال از این واحدها بقیه واحدها نیز به مرور تکمیل و در قالب طرح اقدام ملی به دست هموطنان خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار