مدیران خودروعصر اعتبار

تعمیر ۳۲۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل لرستان توسط بنیاد مسکن

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل به عنوان یکی از ادارات معین پ تنها ۲ روز پس از حادثه سیل لرستان به شهرستان دلفان اعزام و عملیات امدادرسانی خود را در حوزه تعمیر منازل مسکونی آغاز کرد.

تعمیر ۳۲۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل لرستان توسط بنیاد مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، اصغر گونجی افزود: تیم‌های اعزامی این نهاد پس از فروکش شدن سیل، کار کارشناسی خود را در منطقه آغاز و پس از آن نیز سه هزار و 300 واحد مسکونی را نیازمند تعمیر و سه هزار واحد  را نیازمند احداث دوباره دانستند.

    وی با اشاره به اینکه تیم‌های بازسازی بلافاصله پس از تامین اعتبارات لازم کار اجرایی خود را آغاز کردند، تصریح کرد: در بخش تعمیرات که 905 واحدی شهری و مابقی نیز روستایی بودند 370 میلیارد ریال اعتبار به صورت 100 درصد تخصیص داده شد که به واحدهای نوع یک خسارت دیده 150 میلیون ریال تسهیلات به همراه 50 میلیون ریال وام بلاعوض از سوی دولت و به واحدهای نوع 2 نیز هر یک 100 میلیون ریال به همراه 30 میلیون ریال وام بلاعوض تخصیص داده شد.
    گونجی یادآور شد: با تلاش تیم‌های اعزامی استان قزوین، خوشبختانه توانستیم امروز تمامی واحدهای تعمیری در شهر نورآباد، مرکز شهرستان دلفان را تا قبل از پایان تعطیلات تابستانی به پایان برسانیم.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به واحدهای احداثی خسارت دیده در شهرستان دلفان، گفت: از سه هزار واحد احداثی خسارت دیده در این شهرستان تاکنون اعتبار یک هزار و 260 واحد تامین شده و احداث واحدها نیز براساس آمارهای موجود نیز با پیشرفت 60 درصدی نیز روبرو بوده اند.
    به گفته وی، عملیات عمرانی تمامی واحدهایی که اعتبار آنان تامین شده تا پایان آبان ماه جاری پایان یافته و به بهره‌برداری می رسند.
    این مسئول تاکید کرد: طی روزهای گذشته نیز اعتبار یک هزار واحد دیگر نیز تامین می شود که در مرحله معرفی افراد خسارت دیده به بانک‌های عامل هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار