مدیران خودروعصر اعتبار

راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری در اجرای طرح های عمرانی رتبه برتر کشور را کسب کرد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه برتر کشور در اجرا و پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی ملی و استانی راه و شهرسازی، خبر داد.

راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری در اجرای طرح های عمرانی رتبه برتر کشور را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، قاسم قاسمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: بر اساس بررسی های وزارت راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت بیش از 206 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان از شاخص هایی بوده که در این بخش چهارمحال وبختیاری جزو چهار استان برتر کشور قرار گرفته است.
    به گفته وی، از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ساخت 13 هزار و 563 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده و در سال گذشته در تقسیط به موقع وام های مسکن مهر، آماده سازی و اجرای خدمات روبنایی در این طرح ها،‌ چهارمحال و بختیاری رتبه اول کشور را کسب کرد.
    قاسمی با بیان اینکه سال گذشته دو هزار و 300 واحد مسکن مهر در استان تکمیل و تحویل متقاضیان شد، ادامه داد: در سال گذشته سند اعیان برای حدود چهار هزار و 697 واحد مسکن مهر در استان صادر شد.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در قسمت مدیریت املاک و حقوقی نیز در رتبه بندی استان ها جزء چهار استان برتر کشور قرار گرفت.
    قاسمی گفت: این اداره کل در اقدامات راهداری در نوروز امسال با ارائه خدماتی نظیر خط‌‌‌کشی راه‎ها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علائم و مرمت روکش آسفالت راه‌ها، لکه‌گیری و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها جزء ادارات کل برتر در کشور معرفی شد.
    وی افزود: راه و شهرسازی استان در راستای اجرای بند 4 سیاست های کلی نظام در بخش حمل و نقل و بند 1 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح های متعددی را با هدف بهسازی و ایمن سازی محورهای روستایی با مشارکت مردمی در دستور کار خود قرار داده است.
    محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری، استان های جنوبی را به مرکز و غرب کشور متصل می کند و سه هزار و 700 کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی در این استان وجود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار