مدیران خودروعصر اعتبار

وام مسکن روستاهای مرزی کشور ۵۰میلیون ریال افزایش یافت

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پرداخت وام مسکن روستاهای مرزی کشور تا سقف۲۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: مبلغ این وام در گذشته ۱۵۰ میلیون ریال بود.

وام مسکن روستاهای مرزی کشور ۵۰میلیون ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، علیرضا تابش روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از بیستمین واحد مسکن ویژه خانواده های بالای دو معلول در مازندران در جمع خبرنگاران، افزود: در نشست هفته گذشته هیات دولت مصوب شد ساخت و بهسازی 200 هزار واحد مسکونی روستایی امسال انجام شود که 80 هزار واحد از این تعداد مسکن در روستاهای مرزی واقع شده است.
    وی ادامه داد: وام مسکن بقیه نقاط روستایی کشور نیز از 150 میلیون به 180 میلیون ریال در سال 95 افزایش یافت.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه همه تسهیلات وام مسکن روستایی از منابع داخلی بانک ها تامین می شود، اظهار داشت: هر چند این تسهیلات کمک بسیار خوبی برای ساخت و ساز و بهسازی واحدهای مسکونی روستاهای کشور می شود، اما همانند اعتبارات عمرانی، در بسیاری از استان ها بدلیل مشکلات بانکی پرداخت نمی شود.
    وی درباره ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلول، افزود: دو هزار واحد مسکن برای این خانواده ها در کشور براساس تفاهم نامه میان بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی در حال ساخت است که 18 میلیون تومان وام بلاعوض و 12 میلیون تومان نیز به صورت تهسیلات بهسازی برای این واحدها پرداخت می شود.
    تابش سپس با توضیح ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور، تصریح کرد: تاکنون 295 هزار واحد از مجموع 350 هزار واحد مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر، تحویل متقاضیان داده شد.
    افتتاح طرح هادی روستای کنتا در بخش چهاردانگه، بهره برداری از یک هزار و115 واحد مسکونی روستایی در شهرستان آمل و برگزاری جلسه مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای مازندران از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به مازندران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار