مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه گیشا و استاد معین

افزایش یک خط ترافیکی در مسیر جلال با ساخت تونل گیشا

عصر ساختمان- صبوری دیلمی با اشاره به اینکه با وجود پل گیشا تنها ۲ خط ترافیکی برای مسیر شرق به غرب وجود داشت، گفت: با احداث زیرگذر سه خط عبوری ایجاد می‌شود.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه گیشا و استاد معین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران  با بیان اینکه در تکمیل پروژه گیشا و استاد معین از برنامه جلو هستیم، گفت: طبق قولی که دادیم هر دو پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد و تاکنون هم 60 درصد آن‌ها تکمیل شده است.
    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه در پروژه گیشا یک کار مهندسی ارزشی انجام شده است، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد چند اشکال مهم آن را که می توانست در آینده مشکلاتی ایجاد کند را برطرف کردیم.

    او با بیان اینکه 60  میلیارد تومان در این پروژه صرفه جویی شده است، ‌گفت: با دستور شهردار تهران و حمایت شورای شهر در این پروژه مشکلات اعتباری و بودجه‌ای نداریم و صد در صد بودجه آن تخصیص یافته است.

    صبوری دیلمی با بیان اینکه طرح مصوب پروژه در حال انجام است، ادامه داد: این پروژه از ابتدای خیابان فروزان‌فر در غرب شروع می‌شود و سپس بعد از خیابان پروانه خارج می‌شود.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با تأکید بر اینکه با اجرای این پروژه کاهش موثر بار ترافیکی را خواهیم داشت، اظهار کرد: با این زیرگذر یک خط ترافیکی به مسیر شرقی و غربی اضافه خواهد شد در حالی که پل سابق تنها دو خط داشت و ما این پروژه سه خط عبوری ایجاد می‌کنیم و مطمئنا در این شرایط حرکت خودروها آسان‌تر می شود ضمن اینکه تعداد زیادی اصلاحات هندسی را هم بر روی سطح انجام می‌دهیم که برای نمونه می‌توان از احداث ایستگاه تاکسی و دوربرگردان نام برد.

    او در پایان خاطرنشان کرد: ‌موضوع اتصال این زیرگذر به زیرگذری که از تقاطع کارگر شمالی عبور کرده منتفی است زیرا که برای این کار باید بخشی از زیرگذر تقاطع کارگر تخریب شود و این کار از لحاظ فنی درست نبود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار