مدیران خودروعصر اعتبار

رییس بنیاد مسکن اعلام کرد:

پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مناطق سیل زده لرستان

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن اعلام کرد : تاکنون تسهیلاتی بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده لرستان اختصاص یافته است.

پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مناطق سیل زده لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا تابش در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر سفرهای دوره‌ای مختلفی به مناطق سیل‌زده پلدختر داشتیم، از این رو امروز به دلفان آمده و از روند بازسازی این شهرستان سیل‎زده بازدید کردیم.

    وی خاطرنشان کرد: تعمیر تمامی 3 هزار و 400 واحد مسکونی سیل‌زده این شهرستان به پایان رسیده، ضمن اینکه در استان نیز حدود 15 هزار واحد تاکنون تعمیر شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث 2 هزار 300 واحد مسکونی تا پایان سال در دلفان خبر و ادامه داد: ستاد قزوین حضور فعالی برای بازسازی مناطق سیل‌زده دلفان داشته است.

    تابش با بیان اینکه تا لحظات آخر در کنار مردم سیل‌زده هستیم، افزود: تاکنون تسهیلاتی بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده لرستان اختصاص یافته است، همچنین کمک‌های بلاعوض از بودجه دولت تأمین و در اختیار مردم سیل‌زده قرار داده شد.

    وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد احداث واحدهای مسکونی را با وجود مشکلات بسیار از جمله جابه‌جایی و درجاسازی در روستاها اما تا پایان سال به اتمام برسانیم.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصدی بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده لرستان، گفت: تعمیرات واحدهای مسکونی نیز به طور کامل تمام شده است.

    تابش عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان را مطلوب خواند و افزود: در این زمینه وثیقه به حداقل رسیده و ضمانت زنجیره‌ای جایگزین دیگر ضمانت‎ها شده است.

    وی در خصوص روند بازسازی دیواره ساحلی پلدختر نیز بیان کرد: در کشور تاکنون هیچ دیواری این‌گونه ساخته نشده، به‌نحوی‌که حدود هزار و 700 ردیف شمع در زیر دیواره قرار می‌گیرد.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه سرعت خوبی دارد و حدود 120 میلیارد تومان هزینه خواهد برد، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان سال عملیات بازسازی دیواره ساحلی پلدختر انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار