مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران :

بیمارستان‌های قدس و ملارد بزودی راه‌اندازی می‌شوند

عصر ساختمان-استاندار تهران گفت: بیمارستان های قدس و ملارد که به لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند بزودی راه اندازی می‌شوند.

بیمارستان‌های قدس و ملارد بزودی راه‌اندازی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد طی سخنانی خاطر نشان کرد: لازم می‌دانم از زحمات تمامی مدیران که با تلاش های خود باعث کسب رتبه برتر فرماندار جوان در شهرستان ملارد شدند قدردانی می کنم.

    وی ادامه داد: متاسفانه در نظام اداری کشور شرایط به گونه ای جا افتاده است که تا پیگیری و مطالبه گری در خصوص دستورات نباشد ، اقدامی صورت نمی گیرد.

    استاندار تهران تصریح کرد: از زمان انتصاب بنده به عنوان استاندار تهران تلاش کردم تا نگاه سیاستگزاران کلان کشوری نسبت به استان تهران بعنوان استانی برخوردار تغییر کند.

    محسنی بندپی گفت: در سال 97 بیش از 700 نفر معلم به عنوان خروجی از استان تهران داشتیم و به جای آن 600 هزار نفر معلم وارد استان شده است.

    وی یادآور شد: اولین اولویت استانداری تهران تامین امکانات درمانی و بهداشتی است و در دوماه قبل دو جلسه با وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه داشتیم که بسیار پربار بود و سعی داریم تا عقب ماندگی دیرینه استان تهران را جبران کنیم.

    استاندار تهران ادامه داد: قرار بر این است که بیمارستان های قدس و ملارد که البته به لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند به زودی راه اندازی شوند و از همین الان باید به فکر تکمیل کادر درمانی و تجهیزات باشیم.

    محسنی بندپی خاطر نشان کرد: طبق توافقات صورت گرفته صد در صد اعتبارات این دو بیمارستان تامین اعتبار شده است و هیچ مشکلی به لحاظ منابع مالی وجود ندارد.

    استاندار تهران گفت: مراکز جامع سلامت برای دولت از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان از اعتبارات ارزش افزوده که سهم استان تهران از آن 5500 هزار میلیارد تومان است.

    وی خاطر نشان کرد: در خصوص حمل و نقل تا پایان مهر ماه سال‌جاری کارهای مطالعاتی مربوط به قطار حومه ای شهرستان های ملارد، قدس و شهریار به پایان خواهد رسید.

    محسنی بندپی تصریح کرد: سفرهای شهرستانی برای تصمیم سازان این فرصت را فراهم می کند تا با مطالبات مردم آشنا شویم و آنها را پیگیری می کنیم.

    استاندار تهران در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص تکمیل مجتمع فرهنگی شهرستان ملارد می توان با روش تهاتر نسبت به تکمیل این طرح اقدام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار