مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس:

واحد‌های مسکن مهر پردیس تا آخر شهریور به قیمت قبل عرضه می شود

عصر ساختمان-حضرتی با اشاره به شیب رو به بالا در قیمت مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: متقاضیان تا پایان این ماه نسبت به خرید عرصه واحد مسکونی خود اقدام کنند.

واحد‌های مسکن مهر پردیس تا آخر شهریور به قیمت قبل عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن حضرتی، مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس در خصوص آخرین وضعیت قیمت‌گذاری عرصه واحد‌های مسکن مهر در این شهر جدید گفت: همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، پروژه‌های عمرانی در فاز‌های مختلف شهر جدید پردیس روند رو به رشدی دارد و در بحث تکمیل و تحویل واحد‌های مسکونی به متقاضیان و نیز تکمیل تأسیسات و زیرساخت‌های شهری با تلاش شبانه‌روزی همه عوامل، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و این روند رو به رشد در قیمت‌گذاری جدید عرصه واحد‌های مسکونی تاثیرگذار بوده است.

    حضرتی با اشاره به اینکه شیب ملایم رو به بالایی در قیمت عرصه مسکن مهر پردیس شاهد هستیم، به مالکان و و صاحبان واحد‌های مسکن مهر پردیس توصیه کرد تا پایان ماه جاری نسبت به خرید عرصه واحد مسکونی خود اقدام کنند.

    وی با اشاره به اینکه، برابر دستورالعمل واگذاری، شرایط مناسبی برای قیمت‌گذاری و فروش عرصه در پردیس در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: براساس قانون، شرکت عمران شهر جدید پردیس در قیمت‌گذاری عرصه هیچ‌گونه دخالتی ندارد و این قیمت‌گذاری از طریق کارشناسان رسمی دادگستری انجام می‌شود.

    مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: عرصه واحد‌های مسکن مهر پردیس پس از قیمت‌گذاری کارشناسان دادگستری و با اعمال تخفیف 15 درصدی شرکت عمران شهر‌های جدید به متقاضیان واگذار می‌شود. ضمن آن‌که اگر صاحبان و مالکان واحد‌های مسکونی خرید عرصه را به صورت نقدی انجام دهند، مشمول 30 درصد تخفیف دیگر نیز خواهند شد و اگر مالکان یا صاحبان برخی واحد‌ها تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی و یا بهزیستی باشند، تخفیف 20 درصدی دیگری نیز شامل حال آن‌ها خواهد شد.

    وی افزود: در صورتی‌که مالکان واحد‌های مسکونی باز هم توانایی کمتری داشته باشند، می‌توانند با پرداخت 20 درصد کل قیمت تعیین‌شده، مابقی مبلغ را به‌صورت اقساط 60 ساله و بدون احتساب سود پرداخت کنند. همه این تخفیف‌ها و شرایط ویژه در شرایطی است که قیمت فروش عرصه برابر یک‌پنجم قیمت کارشناسی روز تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار