مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کرد:

سطح صفر پروژه گیشا همزمان با شروع مدارس به بهره‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان-صبوری دیلمی درباره آخرین وضعیت تکمیل پروژه گیشا و زمان تحویل سطح صفر آن به شهروندان توضیحاتی داد.

سطح صفر پروژه گیشا همزمان با شروع مدارس به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشید‌الدین فضل‌الله درباره آخرین جزئیات بازگشایی سطح صفر زیرگذر گیشا همزمان با شروع مدارس (فردا) گفت: در پروژه زیرگذر گیشا سه سطح داریم که سطح اول آن مربوط به زیرگذر این پروژه است که از غرب به شرق و از شرق به غرب امکان تردد را فراهم می‌کند و طبق قرار قبلی افتتاح آن خرداد سال 99 است و با دستور آقای حناچی برنامه تکمیل و احداث آن فشرده شد.

    او با اشاره به سطح 2 پروژه گیشا گفت: سطح 2 پروژه گیشا مربوط به سطح صفر آن است که حرکت‌های هم تراز چمران را امکان‌پذیر می‌کند و باید اعلام کنم کار آن تمام شده و اکثر نقاط آماده بهره‌برداری و تحویل به شهروندان است.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اگفت: قرار بود پروژه سطح صفر گیشا در 31 شهریور آماده تحویل به شهروندان باشد که باید اعلام کنم این پروژه آماده تحویل است و ما برنامه‌ای مبنی بر افتتاح آن نداریم و تنها با بازدید میدانی شهروندان می‌توانند همزمان با بازگشایی مدارس از آن استفاده کنند.

    صبوری دیلمی تأکید کرد: کارگاه پروژه گیشا تا حد امکان کوتاه شده است و بزرگراه جلال آل احمد از شهر آرا تا ورودی کارگاه 6 متر تعریف شده است و این جزء اقداماتی بود که در برنامه قرار نداشت.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به دیگر اقدام‌های انجام شده خارج از برنامه پروژه گیشا گفت: تمام پیاده‌راه اطراف پروژه گیشا بهسازی شده است که باید از تلاش شهرداران مناطق 2 و 6 در این زمینه قدردانی کنم.

    صبوری دیلمی با اشاره به احداث سطح یک پروژه گیشا گفت: تا سطح مثبت یک پروژه گیشا قرار است بخشی از پل گیشا دوباره نصب و جایگذاری شود و از آن طریق شهروندان بتوانند از آن عبور کنند و در کنار آن ما امکان حرکت دوچرخه را نیز فراهم کردیم تا بتوانیم از این پل برای برگزاری رویداد‌های پایتخت استفاده کنیم.

    او با اشاره به بازنگری در پروژه گیشا گفت: زمانی که مدیریت قبلی پروژه گیشا را به ما تحویل داد، تنها 15 درصد پروژه پیشرفت داشت و ما تنها با بررسی‌های صورت گرفته 10 اشکال جدی آن را پیدا و برطرف کردیم.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پروژه گیشا نسبت به طرح ابتدایی آن تغییرات بسیاری داشته است، تصریح کرد: تغییرات صورت گرفته در رفع 10 اشکال آن پروژه نزدیک به 60 میلیارد تومان برای مدیریت شهری ارزان شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار