مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران مطرح کرد:

چند پیمانکار خاطی بعد از حذف عنوان «شهید» از تابلو معابر برکنار شدند؟

عصر ساختمان-حناچی درباره بخشنامه عزل پیمانکاران خاطی شهرداری تهران درخصوص حذف عنوان شهید از تابلو معابر توضیحاتی داد.

چند پیمانکار خاطی بعد از حذف عنوان «شهید» از تابلو معابر برکنار شدند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشید الدین فضل‌الله با تأکید بر اهمیت احداث این پل در جمع خبرنگاران گفت: پروژه پل شهید خلبان نوروزی امکان دسترسی به ولنجک، نمایشگاه و دانشگاه شهید بهشتی را فراهم می‌کند که حجم زیادی از ترافیک این گلوگاه با احداث این پروژه برطرف می‌شود.

    او افزود: با احداث این پل بخشی از ترافیک به حوزه شمالی انتقال پیدا می‌کند و در کنار آن عرض شهید رشید الدین نیز افزایش پیدا کرده است.

    شهردار تهران با اشاره به اینکه احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران با همکاری نمایشگاه بین المللی تهران انجام شده است، گفت: این پروژه یکی از گره‌های ترافیکی منطقه را باز کرد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی ربط بتوانیم دیگر گره‌های ترافیکی منطقه و پایتخت را از بین ببریم.

    حناچی در توضیح تفاهم نامه فی مابین شهرداری تهران با وزارت امور خارجه تصریح کرد: امضای این تفاهم نامه در اجرای مصوبه سال 82 بود که شهرداری موظف شد به میدان مشق توجه کند.

    او با اشاره به موزه‌های میدان مشق افزود: موزه ملک، ایران باستان، عبرت و ... موزه‌هایی هستند که در کنار موزه اسناد وزارت امور خارجه و ساختمان وزارت نفت می‌توانند ظرفیت بی بدیلی را برای پایتخت ایجاد کنند.

    شهردار تهران درباره امضای تفاهم نامه مربوط به نظافت مسیر پیاده‌روی اربعین توسط نیروهای شهرداری تهران گفت: اجرای این تفاهم نامه بر اساس رویکرد عطر سیب انجام خواهد شد و تلاش داریم نیروهای داوطلبی که از شهرداری تهران مأمور خدمات رسانی به زائران اربعین می‌شوند ضمن ارائه خدمات به زوار، در مسیر اعتلای نام ایران و اربعین حسینی تلاش کنند.

    حناچی تأکید کرد: ما در شهرداری تهران در اجرای این تفاهم نامه مدیریت فرهنگی داریم و این پروژه پروژه‌ای مردمی است که شهرداری تهران بستر آن را فراهم می‌کند.

    شهردار تهران درباره بخشنامه عزل پیمانکاران خاطی که نسبت به اصلاح مغایرت تابلو‌های معابر (حذف واژه شهید) گفت: این بخشنامه روز چهارشنبه صادر شد و هنوز گزارشی مبنی بر تخلف پیمانکاران خاطی به دست ما نرسیده و ما منتظر دریافت گزارش‌ها در این بخش هستیم.

    او در پاسخ به این سئوال که برنامه شهرداری تهران برای روز تهران چیست؟ تصریح کرد: در روز تهران برنامه و هدف ما این است که ارزش‌هایی که از سوی مدیریت و مردم مورد توجه قرار نمی‌گیرند و یا ارزش محسوب نمی‌شوند، مورد توجه قرار گیرند و ما در روز تهران برنامه‌های متفاوتی داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار