مدیران خودروعصر اعتبار

بدری نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی گزارش مجلس درباره ابعاد حادثه سیل امسال

عصر ساختمان- عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد که تا پایان هفته جاری نشست کمیسیون آب و فاضلاب کمیسیون با حضور مسئولان آب منطقه ای استان های حادثه دیده و معاونان وزیر نیرو برای بررسی ابعاد حادثه سیل امسال برگزار شود.

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی گزارش مجلس درباره ابعاد حادثه سیل امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و معاونان وی برگزار شد و در این جلسه پیش نویس گزارش این کمیسیون درباره ابعاد حادثه سیل عید سال 98 و عوامل بروز این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

    نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به نظرات و توضیحات وزیر نیرو در نشست امروز کمیسیون عمران، در نهایت مقرر شد که تا پایان هفته جاری نشست کمیسیون آب و فاضلاب کمیسیون با حضور مسئولان آب منطقه ای استان های حادثه دیده و معاونان وزیر نیرو برگزار شود و پیش نویس گزارش در این جلسه مورد بحث و بررسی جدی قرار گیرد.

    وی گفت: در نشست امروز، همچنین موضوع وضعیت آمادگی وزارت نیرو در رابطه سال آبی 98-99 بررسی شد، در این جلسه مسئولان وزارتخانه گزارشی را درباره تمهیدات صورت گرفته ارائه کردند.

    پیش‌بینی سازمان هواشناسی درباره میزان بارندگی در پاییز امسال؛ نیمه دوم سال پرباران خواهد بود

    بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در پاییز امسال میزان بارندگی نسبت به میزان بارندگی در 30 سال، استاندارد و پر باران پیش بینی شده است، از این رو وزارت نیرو برای مقابله با حوادث مرتبط آمادگی خواهد داشت
    بدری ادامه داد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در پاییز امسال میزان بارندگی نسبت به میزان بارندگی در 30 سال، استاندارد و پر باران پیش بینی شده است، از این رو وزارت نیرو برای مقابله با حوادث مرتبط آمادگی خواهد داشت.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز همچنین طرح سوال عباس گودرزی نماینده مردم خرم آباد از وزیر نیرو درباره روند آبگیری یکی از سدهای حوزه انتخابیه بررسی شد که پس از توضیحات وزیر، مقرر شد که طی دو هفته آینده نشست هایی برای بررسی دقیق این موضوع برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو