مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن خبر داد:

کارت مصالح ساختمانی شروع به کار کرد

عصر ساختمان- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ثبت نامه برای خانه‌دار شدن در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است، گفت: تا کنون برای ۱۱ هزار واحد مسکونی ثبت نام انجام شده است.

کارت مصالح ساختمانی شروع به کار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، علیرضا تابش  درباره آخرین وضعیت اجرای طرح کارت مصالح ساختمانی برای تامین انبوه مصالح ساختمانی،‌ اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید یک شرکت مشترک بین بنیاد مسکن و بانک مسکن تاسیس و راه اندازی می‌شد که در حال حاضر این شرکت تاسیس شده است و به زودی شروع به کار می‌کند.

    وی افزود: با شروع به کار کردن این شرکت، خرید انبوه مصالح ساختمانی انجام و به پروژه‌های ساخت و ساز مسکن تزریق می‌شود.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: اولین استفاده از کارت‌های مصالح ساختمانی در پروژه ساخت 100 هزار واحد مسکونی که در قالب طرح اقدام ملی حمایت از تولید و عرضه مسکن توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود،‌ خواهد بود.

    تابش از آغاز اجرای پروژه ساخت 100 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: علمیات اجرایی 24 هزار واحد مسکونی از 100 هزار واحد در این طرح آغاز شده است.

    وی افزود: تمام این پروژه‌ها کوچک و متقاضی محور هستند به این معنا که پروژه در مناطقی به اجرا می‌رسد که از قبل میزان تقاضا در آن منطقه پیش بینی شده باشد و از میزان تقاضا اطلاعات به دست آمده باشد.       

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ساز و کار اجرای این پروژه و مدل قرارداد با مصرف کننده اظهار داشت: تمام  اعتبارات این پروژه را مصرف کننده تامین می‌کند اما تسهیلات تعریف شده و زمین را بنیاد در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

    تابش درباره نحوه واگذاری زمین به مصرف‌کنندگان نهایی گفت: زمین رایگان نیست اما اراضی با قیمت تمام شده در اختیارشان قرار می‌گیرد.     

    وی همچنین از آغاز ثبت نام متقاضیان برای خرید مسکن در قالب طرح اقدام ملی  خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان در کرمان آغاز و به تمام هم رسید و برای خرید 11 هزار واحد مسکن ثبت نام انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار