مدیران خودروعصر اعتبار

هشدار! برای اسباب‌کشی به هر باربری اعتماد نکنید

عصر ساختمان- امروزه با توجه به افزایش قیمت مسکن در تهران اجاره‌نشینی افزایش‌ یافته است.

هشدار! برای اسباب‌کشی به هر باربری اعتماد نکنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بارکو، به همین دلیل با نزدیک شدن فصل جابه‌جایی تعداد اسباب‌کشی‌ها در سطح شهر به‌صورت قابل‌توجهی سیر صعودی را طی می‌کند. همین موضوع سبب می‌شود که اسباب‌ کشی به‌عنوان شغل فصلی برای برخی از فعالان در حوزه باربری شناخته شود.

    اگر به‌تازگی به اطراف تهران به‌ویژه در منطقه غرب شهر رفته باشید، متوجه حضور قارچ گونه شرکت‌های فعال در زمینهٔ اسباب‌کشی خواهید شد. با نگاه دقیق‌تر خواهید دید که خاورهای مخصوص باربری و اسباب‌کشی با پلاک شهرستان اقدام به فعالیت در اطراف تهران می‌کنند. حتی در بعضی‌اوقات فعالیت‌های آن‌ها به مرکز شهر نیز کشیده می‌شود.

    بیشتر این خاورها که با هجوم خود به تهران سعی دارند تا بار خود را از نظر اقتصادی در فصل اسباب‌کشی ببندند، غیرقابل‌اعتماد هستند. همان‌طور که گفته شد نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و زحمت چندین سال جمع‌کردن وسایل یک‌خانه را به آن‌ها سپرد. البته دلایلی وجود دارد که به هیچ‌کدام از آن‌ها نباید اعتماد کرد.

    مضرات استفاده اتوبارهای محلی برای اسباب‌کشی

    زمانی که خاور یا شرکت اسباب‌کشی محلی متمرکز یا دفتری مستقر نداشته باشد بعد از اتمام اسباب‌کشی هیچ دسترسی به آن‌ها نخواهید داشت. البته اگر بخواهید از یک‌باربری محلی که در یک محله خاص فعالیت می‌کند هم برای اسباب‌کشی کمک بگیرید آن نیز نکات منفی خاص خود را دارد.

    یکی از مواردی که گزارش‌های زیادی از طریق آن اعلام‌شده، بحث قیمت‌ها و بی‌کیفیت بودن این دفترها یا اتوبار های محلی است. به‌عنوان‌مثال فرض کنید شما می‌خواهید از مرکز شهر با توجه به شرایط پیش‌آمده به نقطه دیگری از شهر بروید. شما تنها یک‌بار در سال مشتری این اتوبار هستید و این موجب می‌شود که به شما به چشم مشتری گذری نگاه کند. علاوه بر اینکه قیمت بالایی برای شما در نظر می‌گیرد، کیفیت بالایی هم برای بار شما خرج نمی‌کند.

    راه‌حل چیست؟

    تنها راه مقابله با این موضوعات تکیه و اعتماد به شرکت‌ها یا سامانه های باربری است که به‌صورت سراسری کار می‌کنند. به دلیل داشتن سامانه شما به‌عنوان مشتری در لیست آن‌ها ثبت می‌شوید و برای هر بار اسباب‌کشی تا 10 درصد تخفیف برای خود کسب می‌کنید؛ که با توجه به اسباب‌کشی سالانه شما در سال چهارم این تخفیف به 40 درصد هم خواهد رسید. یکی از مزایای دیگر و منحصر فرد آن‌ها رصد بار به‌صورت آنلاین است. شما به‌صورت آنلاین سفارش می‌دهید و به‌صورت آنلاین بار خود را رصد خواهید کرد.

    دیگر مزیت آن قیمت ثابت است، اگر شما از اتوبارهای محلی یا شرکت‌های متفرقه تقاضای کمک برای اسباب‌کشی کنید؛ قیمت آن‌ها در پایان کار تغییر می‌کند؛ اما چون قیمت نهایی در سامانه ثبت‌ شده است هیچ‌گاه تغییری در قیمت آن نخواهید دید.

    در پایان موارد متعددی وجود دارد که شما اسباب‌کشی راحتی را تجربه کنید پس کافی است، این راه‌ها را جستجو کنید و در فضای اینترنت به‌راحتی از انواع آن باخبر شوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو