مدیران خودروعصر اعتبار

نجات ۳۰ تن از حریق مجتمع مسکونی

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۳۰ تن ازساکنان یک مجتمع مسکونی از میان شعله‌های آتش و دود ناشی ازآن خبر داد.

نجات ۳۰ تن از حریق مجتمع مسکونی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی  در این باره گفت: در ساعت 7:09 صبح امروز حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه 9 و 89 و عوامل گروه نجات17 را به همراه خودوی حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات و بالابر به محل حادثه واقع در جاده ورامین شهرک ارغوان اعزام کرد.

    وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی چهارطبقه 20 واحدی بود که حریق در یکی از واحدهای 60 متری واقع در طبقه دوم رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

    وی با بیان اینکه دود زیادی طبقات این ساختمان را در بر گرفته بود، خاطرنشان کرد: شماری از ساکنان در این مجتمع مسکونی در میان دود وشعله‌های آتش محبوس شده بودند که عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل به دو گروه تقسیم شده و عملیات نجات و اطفای حریق را انجام دادند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک گروه از آتش نشانان ساکنان واحدهای مختلف را به پشت بام و محلی امن منتقل کردند افزود: گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

    ملکی با بیان اینکه در مجموع 30 تن از ساکنان این مجتمع مسکونی توسط آتش نشانان نجات یافتند گفت: در میان نجات دادگان یک نوزاد شش ماهه نیز وجود داشت همچنین سه نفر از این افراد به دلیل سردرد و دودگرفتگی دچار مصدومیت شدند که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اطفای حریق و انجام عملیات تخلیه دود افزود: آتش نشانان در ساعت 8:22 صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند و علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار