مدیران خودروعصر اعتبار

بوستان زنان در شرق تهران ۱۵ مهر افتتاح می شود

عصر ساختمان-مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از آخرین مراحل آماده ‌سازی بوستان مرضیه حدیدچی ( دباغ ) ویژه بانوان بازدید کرد.

بوستان زنان در شرق تهران ۱۵ مهر افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن بازدید 3 ساعته از کلیه سطوح و امکانات بوستان آخرین نکات لازم را جهت افتتاح هر چه بهتر بوستان به مدیران اجرایی و مشاورین پروژه تذکر داد.

    وی در این بازدید توجه ویژه به ایمنی و رعایت کامل ضوابط HSE  را به مجریان گوشزد نموده و با یادآوری این موضوع که مقرر است مادران گرامی و فرزندان آنها از این محیط بهره ببرند عنوان کرد که باید محیط بوستان به نحوی امن باشد تا کوچکترین دغدغه خاطر جهت بازدیدکنندگان بوجود نیاید.

    مدیر عامل سازمان همچنین در این بازدید نسبت به تکمیل، اندک کارهای باقیمانده عمرانی و فضای سبز تذکر داد و تاکید کرد کلیه کارها باید تا 48 ساعت قبل از افتتاح به پایان رسیده باشد.

    مختاری خاطرنشان کرد: بانوان و فرزندان آنها باید در این بوستان احساس امنیت، آرامش و ایمنی نمایند لذا وظیفه ما است تا با دقت کامل کوچکترین جزئیات ممکن را بررسی و در جهت رفع آن کوشا باشیم.

    لازم به ذکر است که بوستان مرضیه حدیدچی (‌دباغ‌)  پنجمین وبزرگترین بوستان ویژه مادران به مساحت 35 هکتار در پهنه شمال شرقی تهران در جنوب بزرگراه شهید بابایی واقع است و مقرر شده تا در روز 15 مهرماه مقارن با هفته تهران افتتاح گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی