مدیران خودروعصر اعتبار

بهادری مطرح کرد:

افزایش ۳ برابری قیمت قیر در بازار

عصر ساختمان-عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از الزامات اساسی برای اجرای پروژه های عمرانی، تأمین قیر رایگان است، اما تاکنون این مسئله در سال جاری به خوبی محقق نشده و پیمانکاران منتظر دریافت قیر توسط دستگاه های اجرایی هستند.

افزایش ۳ برابری قیمت قیر در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس  با انتقاد از عملکرد وزارت نفت در عدم توزیع قیر رایگان در سال جاری، گفت: متأسفانه وزارت نفت تاکنون به تعهدات قانونی خود عمل نکرده و این مسئله عملا پروژه های عمرانی را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

    پیمانکاران منتظر دریافت قیر توسط دستگاه های اجرایی هستند

    یکی از الزامات اساسی برای اجرای پروژه های عمرانی، تأمین قیر رایگان است، اما تاکنون این مسئله در سال جاری به خوبی محقق نشده و پیمانکاران منتظر دریافت قیر توسط دستگاه های اجرایی هستند
    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از الزامات اساسی برای اجرای پروژه های عمرانی، تأمین قیر رایگان است، اما تاکنون این مسئله در سال جاری به خوبی محقق نشده و پیمانکاران منتظر دریافت قیر توسط دستگاه های اجرایی هستند.

    وی گفت: مجلس در چند ماه اخیر اقدامات مختلفی را برای اجرای قانون و توزیع قیر رایگان در کشور انجام داد، از تهیه گزارش و ارسال آن به قوه قضائیه گرفته تا تدوین طرح و الزام دوباره وزارت نفت به تأمین 4 میلیون تن قیر رایگان، اما متأسفانه این موضوع تاکنون عملیاتی نشده است.

    بهادری تصریح کرد: این موضوع در شرایط کنونی مطرح می شود که شاید طرح اخیر مجلس به دلیل بار مالی توسط شورای نگهبان رد شود، از این رو دولت باید بار مالی این حوزه را تأمین کند تا طرح تأیید و توسط وزارت نفت اجرایی شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: البته دولت اخیرا دستور تأمین 2 هزار میلیارد تومان قیر رایگان برای اجرای پروژه های عمرانی را صادر کرده است، اما مشخص نیست که آیا مابقی تعهدات وزارت نفت محقق می شود یا خیر.

    قیمت قیر در بازار در شرایط کنونی حدود سه برابر شده است

    وی با بیان اینکه قیمت قیر در بازار در شرایط کنونی حدود سه برابر شده است، افزود: افزایش چشمگیر قیمت قیر موجب شده که دولت نتواند به تعهدات قانونی خود عمل کند.

    فعالیت دلالان در بازار خرید و فروش قیر

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت دلالان در بازار خرید و فروش قیر، گفت: متأسفانه همیشه در تلاطمات بازار دلالان نقش چشمگیری دارند و قطعا باید برای این مسئله چاره ای اندیشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار