مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمانشاه اعلام کرد:

مسکن اجتماعی، بهترین راه‌حل رفع نگرانی تأمین مسکن اقشار ضعیف

عصر ساختمان- مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمانشاه ضمن حمایت از طرح مسکن اجتماعی وزارت راه و شهرسازی این طرح را بهترین راه‌حل برای رفع نگرانی اقشار ضعیف جامعه که در شرایط فعلی امکان خانه دار شدنشان سخت یا غیر ممکن است اعلام کرد.

مسکن اجتماعی، بهترین راه‌حل رفع نگرانی تأمین مسکن اقشار ضعیف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبداله بهادری با اشاره به تاکیدات وزیر راه و شهر سازی مبنی بر توجه به اسکان دهک‌های پایین جامعه گفت: طرح مسکن اجتماعی تلفیقی از مسکن استیجاری و فرآیند اصلاح بافت فرسوده است که در برنامه چهارم مدرن به چشم‌ می‌خورد. در این طرح خانه‌های ساخته شده متناسب با وسعت درآمد خانوار قیمت‌گذاری شده و حداکثر با 30 تا 40 درصد از سهم درآمد، امکان سکونت را برای متقاضیان فراهم می‌کند.

    بهادری در این خصوص تأکید کرد: واحدهای مسکونی در طرح مسکن اجتماعی قرار است به صورت اجاره در اختیار متقاضیان قرار گیرد که در حقیقت یکی از امیدهای اصلی شهروندان برای خانه‌دار شدن به شمار می‌رود.

    مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با بیان این مطلب که این طرح دولت قرار است سالانه 50 هزار واحد برای دهک‌های پایین جامعه فراهم کند، افزود: در واقع این طرح برای اقشاری که در حالت عادی قادر به تأمین سرپناه نبوده و یا در انجام آن مشکل دارند به اجرا درخواهد آمد.

    تشکیل میز زنان،ارتقای جایگاه حقوق شهروندی

    بهادری در ادامه سخنانش با اشاره به نقش انکارناپذیر زن در اجتماع و طرح ایجاد میز زنان در ادارات کل راه و شهرسازی بیان کرد:به پیشنهاد وزیر محترم راه اجرای طرح میز زنان، در وزارت راه و شهرسازی به صورت رسمی متولی پیدا کرد. در حقیقت میز زنان قصد دارد ضمن پیگیری و صیانت از حقوق زنان با ایجاد فرصت‌های عادلانه در مورد بانوان گامی با ارزش در شرایط آموزش، استخدام ،ارتقای شغلی و معیشت آنها بردارد.به عبارتی با تشکیل میز زنان در وزارتخانه و به تبع آن در ادارات‌کل یک گام بسوی ارتقای حقوق شهروندی نزدیک‌تر شده‌ایم.

    بهادری در پایان اضافه کرد: این هدف قرار است با تشکیل کمیته‌های تخصصی و عمومی متشکل از اعضای پیوسته، وابسته و افتخاری دنبال شود که کمیته‌ها در صورت نیاز می‌توانند برای پیشبرد اهداف خود کارگروه‌های تعریف شده یا جدیدی را در چهارچوب معین از قبل ایجاد کرده و برای به نتیجه رساندن این طرح از آنها استفاده کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه  ( http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار