مدیران خودروعصر اعتبار

۱۰ طرح هادی روستایی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- ۱۰ طرح هادی روستایی با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری و با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

۱۰ طرح هادی روستایی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی روز دوشنبه در آیین بهره برداری همزمان طرح‌های روستایی در این استان که در روستای محمودآباد از توابع شهرستان بیرجند برگزار شد گفت: این طرح‌ها در روستاهای دهشیب سربیشه، آبگرم و آواز درمیان، دستگردان، کریم‌آباد و غنی‌آباد شهرستان طبس، روستای کریم‌آباد خوسف و روستای رُشک و اسفهشاد قاینات اجرا و تکمیل شده است.

    علی اصغر آسمانی مقدم ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها چهار هزار و 294 مترمربع سنگ فرش و جداسازی معابر، 2 هزار و 246 متر طول جدول‌گذاری به منظور هدایت آب‌های سطحی، 123 مترمکعب دیوار سنگی، 59 هزار و 371 مترمربع زیرسازی معابر و 55 هزار و 77 مترمربع آسفالت معابر انجام شد.

    وی گفت: همزمان با افتتاح این طرح ها از مطالعات 42 طرح هادی روستایی که اعتبار تهیه آنها 12 میلیارد و 700 میلیون ریال است، رونمایی شد.

    همزمان با 15 مهر روز روستا و عشایر با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان کشوری، 68 هزار و 700 جلد سند مالکیت تک برگ در خراسان جنوبی واگذار شد.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی اظهار داشت:  این اسناد مالکیت در مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت  و به نمایندگی از آنها 6 جلد سند در روستای محمودآباد بیرجند واگذار شد.

    همچنین 33 هزار و چهارصد و بیستمین واحد مسکونی خراسان جنوبی که از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی احداث شد، به نمایندگی از سایر واحدها در روستای بهلگرد شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.

    آسمانی مقدم گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی 6 هزار و 80 میلیارد ریال هزینه شده که سه هزار و 40 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات و بقیه سهم آورده متقاضیان است.

    وی افزود: تاکنون 42 هزار و 973 متقاضی مسکن در مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان در بانک‌های عامل انعقاد قرارداد کرده‌اند که چهار هزار و 910 میلیارد ریال تسهیلات ویژه روستایی به آنها پرداخت خواهد شد و به همین میزان آورده متقاضیان تشکیل می دهد.

    معاون اول رئیس جمهوری به همراه شماری از وزرا و مسئولان کشوری امروز (دوشنبه) برای شرکت در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر و افتتاح چند طرح عمرانی وارد خراسان جنوبی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو