مدیران خودروعصر اعتبار

برطرف شدن مشکل کمبود هتل در کرمان با راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: کرمان با کمبود هتل مواجه است که خوشبختانه با راه‌اندازی طرح خانه‌های بوم‌گردی این مشکل تاحدی برطرف شده است.

برطرف شدن مشکل کمبود هتل در کرمان با راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، «مهدی سیاوشی» در اختتامیه جشنواره عکس گردشگری کرمان گفت: در ماه‌های گذشته در بخش گردشگری کرمان اتفاقات بزرگی چون ابرماراتن کویر لوت، نمایشگاه تخصصی گردشگری و جشنواره عکس گردشگری رخ داد که نشان از توانمندی‌های بالای گردشگری و مردم این استان بود.

    وی خاطرنشان کرد: در سال 94 زلزله مهیب بم باعث شد یکی از پربیننده‌ترین جاذبه‌های تاریخی استان تخریب شود و این استان در 10 سال اخیر از بسته‌های گردشگری خارج و به‌دنبالش تأسیسات گردشگری نتوانند رشد کنند.

    سیاوشی اظهار کرد: برای این‌که کرمان بار دیگر به‌عنوان نقطه هدف گردشگران شناخته شود باید برنامه‌هایی را طراحی و نظر گردشگران را به سوی این استان جلب کنیم.

    وی به آماده‌سازی هر چه بیشتر زیرساخت‌های گردشگری چون جاده‌های مناسب، راه‌آهن و فرودگاه اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی پروازهای خارجی متعدد و معرفی جاذبه‌های گردشگری در اولویت کار قرار گیرد.

    سیاوشی با اشاره به نبود هتل‌های کافی برای اقامت گردشگران گفت: کرمان با کمبود هتل مواجه است که خوشبختانه با راه‌اندازی طرح خانه‌های بوم‌گردی این مشکل تا حدودی برطرف شده است.

    رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: گردشگران با حضور در این خانه‌ها با آداب و رسوم، فرهنگ و صنایع‌دستی مردم کرمان آشنا می‌شوند و روستائیان نیز در کنار امرار معاش به تقویت جوامع محلی خود می‌پردازند ضمن آن‌که راه‌اندازی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی مهاجرت روستائیان را به‌صورت معکوس درآورده است.

    سیاوشی با اشاره به جشنواره عکس گردشگری کرمان گفت: این جشنواره با همکاری یک گروه 11 نفره از جوانان کرمانی استارت خورد که خوشبختانه از بازخورد خوبی هم برخوردار بوده است.

    وی ادامه داد: به‌زودی عکس‌های زیبا و با کیفیت از چهار فصل جاذبه‌های کرمان تهیه می‌شود که در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها به نمایش در خواهند آمد.

    رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان خاطرنشان کرد: کتاب جشنواره عکس گردشگری نیز برای بهره‌بردای علاقمندان آماده می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو