مدیران خودروعصر اعتبار

ریاحی‌راد:

طرح مسکن اجتماعی شکست خواهد خورد

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان اصفهان گفت: طرح مسکن اجتماعی مطمئنا با شکست روبرو خواهد شد و طرحی که رئیس‌جمهور نیز اخیرا اعلام کرده بیشتر به نفع خانه‌دارهاست تا کسانی که مسکن ندارند

طرح مسکن اجتماعی شکست خواهد خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، اصغر ریاحی‌راد امروز  با بیان اینکه وضعیت ساخت و ساز باتوجه به مشکلات موجود خوب نیست، اظهار کرد: گرانی مواد اولیه، تراکم دریافتی از سوی شهرداری و ... عواملی هستند که باعث می‌شود تا مثل گذشته ساخت و ساز رونق نداشته باشد.

    رئیس اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان اصفهان در مورد راهکاری برای حل معضل مسکن برای زوج‌های جوان گفت: طرح مسکن مهر طرح خوبی بود که می‌توانست این مشکل را برطرف کند ولی این طرح باید دقیق‌تر و کارشناسانه‌تر به پیش برود.

    وی ادامه داد: طرحی که رئیس جمهور نیز اخیرا اعلام کرده بیشتر به نفع خانه‌دارهاست تا کسانی که مسکن ندارند و این موضوع باید به صورت کارشناسانه برطرف شود.

    ریاحی‌راد در ادامه عنوان کرد: طرح مسکن اجتماعی مطمئنا با شکست روبرو خواهد شد و برای حل این معضل باید همان طرح مسکن مهر را پیش گرفت ولی ایرادات این طرح را برطرف کرد تا مشکلات این حوزه تاحدودی حل شود.

    موضوع مسکن برای زوج‌های جوان یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من است که با عنوان «برای زوج های جوان بدون مسکن زمین با قیمت مناسب در اختیار گذاشته شود» در این خبرگزاری ثبت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی